StoryEditorOCM
ŠibenikPromocija zimskog turizma

I šibenska Adventura u kampanji Hrvatske turističke zajednice na osam europskih tržišta

Piše Ante Talijaš
3. prosinca 2018. - 16:33

Hrvatska turistička zajednica krenula je s posebnom i ciljanom promotivnom kampanjom fokusiranoj na promociji Adventa kao jednog od ključnih motiva za dolazak u Hrvatsku u zimskom razdoblju.  Kampanja će se provoditi do kraja prosinca ove godine na tržištima Austrije, Švicarske, Italije, Njemačke, Slovenije, Francuske, Mađarske i Velike Britanije. Komunikacijski kanali putem kojih se provodi kampanja su društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter, display te YouTube oglašavanje. Promotivna kampanja, putem pripremljenih vizuala, komunicira adventsku ponudu hrvatskih destinacija na kontinentu, obali, ali i na otocima.

Kampanja krajnjeg korisnika vodi na vrlo posjećenu web stranicu HTZ-a „Croatia Feeds“ gdje se promovira adventska ponuda, među kojoj se našla i "Šibenska Adventura – jedini Advent u Hrvatskoj bez plastike", koji započinjene na blagdan sv. Nikole i koji će ove godine osim Perivoja Roberta Visianija, osvijetliti i druge dijelove stare gradske jezgre.

Pored 'Šibenske Adventure' i 'Adventa u Zagrebu', u kampanji Hrvatske turističke zajednice našla su se predbožićna događanja u Čazmi, Đakovu, Osijeku, Dubrovniku, Splitu, Zadru, Makarskoj, Hvaru, Opatiji, Rabu, Lošinju, Rijeci, Varaždinu, i Mariji Bistrici.

-Izuzetno nas veseli što smo tijekom posezone kontinuirano zadržali rast turističkog prometa. Trendovi pokazuju da su hrvatske destinacije sve traženije tijekom zimskih mjeseci što je rezultat kreiranja bogate i kvalitetne destinacijske ponude koja uključuje zanimljive adventske programe. Vjerujemo kako će i ova kreativna kampanja na osam svjetskih tržišta pozitivno utjecati na turističke rezultate tijekom prosinca, odnosno kako ćemo s njom zaokružiti ovu vrlo uspješnu turističku godinu - kaže direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

 

26. travanj 2024 05:31