StoryEditor
Auto motoPREDSTAVLJAMO

Nova luksuzna limuzina kombinira savršenstvo i visokotehnološka rješenja Mercedes-Benza S-klase s ekskluzivnošću i tradicijom Maybacha

24. studenog 2020. - 06:23
Daimler AG

Od lansiranja na tržište 2015. godine, širom svijeta isporučeno je oko 60.000 primjeraka Mercedes-Maybach S-klase. Samo lani prodano je oko 12.000 primjeraka više nego ikad prije ovog automobila koji predstavlja kraljevstvo luksuza i ekskluzivnosti. Stopa rasta prodaje u Kini bila je dvoznamenkasta, dok su uz Kinu glavna prodajna tržišta posljednjih godina bile Rusija, Južna Koreja, SAD i Njemačka. Nova Mercedes-Maybach S-klasa trebala bi nastaviti ovu priču o uspjehu. Kombinira savršenstvo i visokotehnološka rješenja nedavno predstavljenog vodećeg modela Mercedes-Benza S klase s ekskluzivnošću i tradicijom Maybacha.

Mercedes-Maybach S-klase ima 18 centimetara dulji međuosovinski razmak od produžene verzije Mercedes-Benz S-klase, što znači da broji 3396 umjesto 3216 milimetara. Dimenzije su goleme tako da u dužinu doseže gotovo 5,5 metara, točnije 5469 milimetara. Širok je 1921 mm, a visok tek 1510 milimetara, tako da je Mercedes-Maybach S-klase tipična trovolumenska limuzina s prostranom unutrašnjošću s naglaskom na komfor u stražnjem dijelu vozila. Aktivna ambijentalna rasvjeta ima ukupno 253 „ledica“. Zvučni signali kontrafaze aktivne kompenzacije buke na cesti moraju doprijeti do ljudskog uha u roku od oko tri milisekunde kako bi prekrili buku koju stvara vozilo na cesti.

Temperatura dodatnog rashladnog pretinca u stražnjem naslonu za ruke može se podesiti od +1 do +7° C. S paketom Chauffeur, naslon suvozačevog sjedala može se nagnuti prema naprijed za 23 stupnja nakon položaja od 90 stupnjeva. Uzdužno i visinsko podešavanje sjedala stvara više prostora za noge straga. Maksimalni kut naslona Executive sjedala je 43,5 stupnjeva.

Najispravniji položaj naslona od 19 stupnjeva omogućuje opušteni rad straga, kao u radnom kabinetu. Čak 18 cm duži međuosovinski razmak pokazuje i dokazuje kako je veliki fokus novog modela postavljen na stražnji dio vozila. Upravo to područje donosi mogućnost sastanaka s vrlo profinjenim tonom. Funkcija masaže naslona za Executive sjedalima nova je značajka. Prvoklasni stražnji dio opsežno je nadograđen. Grijanje vrata, odnosno ramena putnika na stražnjim sjedalima još je jedna dodatna stavka udobnosti.

Prepoznatljive značajke najekskluzivnije S-klase na prednjoj strani uključuju karakterističan poklopac motora s kromiranom perajom i rešetkom hladnjaka Mercedes-Maybach koju krase fine, okomite kromirane trodimenzionalne ukrasne trake. Mercedes-Maybach S-klasa također se razlikuje od svojih bratskih modela gledano sa strane: stražnja vrata su šira, a C-stupovi imaju fiksno četvrtasto svjetlo. Logotip marke Maybach na C-stupu naglašava ekskluzivnost.

Na zahtjev, Mercedes-Maybach S-klasa može biti opremljena komfornim stražnjim vratima s električnim pogonom. Pomoću ove značajke, široka stražnja vrata mogu se prikladno otvoriti i zatvoriti s malo sile čak i na usponu. Integracija u infotainment i upravljački sustav MBUX i Blind Spot Assist osigurava visoku razinu praktičnosti upravljanja i dodatnu sigurnost. Stražnjim vratima također se može upravljati s vozačeva sjedala, kao i gestom sa stražnjeg sjedala. Isto tako i preko tipke na ključ vozila ili pak dodirom senzora u vanjskoj ručki vrata. Jednostavnije, ima čak sedam načina.

Interijer Mercedes-Maybach S-klase temelji se na potpuno novom dizajnu unutrašnjosti nove Mercedes-Benz S-klase. Velika površina presvlaka na prednjim sjedalima novo je obilježje Mercedes-Maybacha. Visokokvalitetno drvo moguće je na stražnjem dijelu naslona prednjih sjedala, a čime se stvara dojam izdašnih „lounge“ sjedala. U slučaju First-Class specifikacije stražnjih sjedala, slično upadljivo područje obloge postavljeno je između dva stražnja putnika. Adaptivno stražnje osvjetljenje ima svoju premijeru u Mercedes-Maybachu. To slijedi želje putnika u nekoliko aspekata: osim svjetline, veličine i položaj svjetlosne točke može se podesiti. Također postoji širok raspon podešavanja između preciznog radnog svjetla i opuštajućeg dnevnog svjetla.

Zahvaljujući upravljanju stražnjom osovinom (dodatna oprema), Mercedes-Maybach S-klasom je lako manevrirati čak i u gustom gradskom prometu. Kut upravljanja na stražnjoj osovini je čak do deset stupnjeva. Time se smanjuje krug okretanja S-klase do dva metra. Još bolju udobnost i okretnost u vožnji, kao i inovativne funkcije poput podizanja karoserije u bočnom sudaru, pruža aktivni ovjes E-Active Body Control, koji se kombinira sa standardnim zračnim ovjesom Airmatic. U mogućnosti je kontrolirati sile opruge i amortizera na svakom kotaču pojedinačno. Zajedno s funkcijom skeniranja površine ceste i funkcijom nagiba zavoja Curve, E-Active Body Control omogućuje izvanrednu razinu udobnosti.

O motorima nema baš previše informacija. Zna se da će jedna opcija ispod dugačke i impozantne haube biti 4,0-litreni V8 s dvostrukim turbom, koji koriste mnogi Mercedesovi modeli. Riječ je o mild hibridu od 503 KS. Nadalje, bit će tu i twin-turbo 6,0-litreni V12 motor koji isporučuje 612 KS. Prvi put, ovaj „mlin“ s 12 cilindara bit će u kombinaciji s pogonom na sve kotače 4MATIC, umjesto da šalje snagu samo na stražnju osovinu. Kasnije se očekuje i dolazak plug-in hibrida koji koristi 3,0-litreni benzinac, a zajedno daju snagu veću od 500 KS.

Unaprijed se zna kupac svakog primjerka

Kako bi se ta ekskluzivnost dodatno naglašavala, Mercedes-Maybach S-klase nije automobil koji se proizvodi za nepoznatog kupca. Time svaki kupac ima priliku individualizirati svoj primjerak prema vlastitim željama, a lista opcija iznimno je bogata, bez obzira o kojem dijelu vozila govorili. Početni kotači su tako 19-inčni, a mogu se dobiti i do dva broja veći, dakako uz bogatu opciju odabira njihova izgleda. Tu je i deset kombinacija dvobojne boje automobila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

14. siječanj 2021 14:36