StoryEditorOCM
Auto motoBAVARSKA SENZACIJA

BMW drastično promijenio logo, u 103 godine dugoj povijesti nitko se u kompaniji nije usudio povući ovakav potez

Piše PSD
5. ožujka 2020. - 09:41

Prepoznatljivi BMW-ov okrugli logotip doživio je redizajn. I to ozbiljan redizajn. Čak i drastičan.

Prvi redizajn nakon dva desetljeća te šesti u 103 dugoj povijesti slavnog njemačkog brenda donio je novinu o kojoj će fanovi sigurno još dosta pričati: crni krug koji je od prvoga dana bio sastavni dio loga i u kojem su bila napisana tri najslavnija slova svjetske autoindustrije otišao je u povijest.

Promjene je doživio i font, ali zato sredina još uvijek ima plavu i bijelu boju koje simboliziraju Bavarsku (a ne propeler kako mnogi misle i po čemu je i sam znak dobio nadimak). Vanjski prsten sada je pak proziran tako da se može lako primjenjivati u svim mogućim situacijama.

''Takvom modernizacijom želimo se približiti mlađoj klijenteli koja je...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. travanj 2024 19:00