StoryEditorOCM
Šibenikishodovana lokacijska dozvola

Priprema se veliki prometni zahvat u Ražinama; Evo što će se sve raditi u šibenskoj gradskoj četvrti

Piše Šibenski.hr
2. siječnja 2023. - 12:54

Grad Šibenik je ishodovao pravomoćnu lokacijsku dozvolu za zahvat rekonstrukcije Ulice narodnog preporoda, koja spaja Ražine i Ražine Donje, s izgradnjom pješačkih i biciklističkih koridora, kao i izgradnjom novih nadvožnjaka iznad postojeće željezničke pruge, uz rekonstrukciju postojećih cestovnih raskrižja koja se nalaze na predmetnoj dionici.

‘Poslovnih aktivnosti koje paralelno radimo ima mnogo. Nije moguće sve potrebe zadovoljiti odmah i sad, no svi bitni infrastrukturni projekti polako dolaze na red, pa tako i lokacijska dozvola za novo prometno rješenje zone spoja Ražina i Ražina Donjih. Dokumentacija za ovaj idejni projekt nas je koštala 25.715 eura. Ako pitate kad će se početi s izgradnjom, do izbora izvođača radova je potrebno odraditi još niz aktivnosti, uključivo pronalazak ili osiguranje financijskih sredstava, no sljedeći korak nam je izrada parcelacijskog elaborata, a zatim izrada glavnog projekta. Treba i vlasnički porediti neke čestice. U ovogodišnjem proračunu imamo rezervirano 60.000 eura za daljnju dokumentaciju.‘, kazao je zamjenik šibenskog gradonačelnika mr.sc. Danijel Mileta.

Zahvat je planiran u duljini 800 metara uz izgradnju i rekonstrukciju četverokrakog križanja na spoju tvornice IMPOL i trgovačkog centra GAK na Ulicu narodnog preporoda tik uz nadvožnjak i izgradnju kružnog toka na križanju ulica Narodnog preporoda, Krapanjske ceste, Žaborićke ulice, ulaza u tvornicu IMPOL i trgovački centar GAK, uz uređenje okolnih privoza i prilaza dužinom čitavog zahvata. Rekonstruirat će se i trokraka raskrižja ulica Uz prugu kod mosta, Ražinske ulice i Put Egera s Ulicom narodnog preporoda.

Uz istočni rub postojećeg cestovnog nadvožnjaka iznad željezničke pruge će se izgraditi novi, a postojeći nadvožnjak u potpunosti rekonstruirati. Nadvožnjaci su planirani raspona 19 metara i poprečnog profila u širini koja omogućuje nesmetanu komunikaciju pješaka, biciklista i automobila.

Duž Ulice narodnog preporoda planirana je rekonstrukcija kolnika, izgradnja traka za lijeve skretače, izgradnja središnjih i krajnjih zelenih površina s autohtonim biljem, te uređenje i izgradnja autobusnih stajališta. Postojeće željezničke tračnice koje nisu u funkciji i nalaze se duž ovih ulica će se ukloniti.

Ovim rješenjem uređenja cjelokupnog prostora su očuvane tri zone uz zapadni rub zahvata: Zona A uz četverokrako križanje površine 1020 m², Zona B između Ulice narodnog preporoda i IMPOL-a

površine 1130 m² i Zona C uz rub Krapanjske ulice površine 1375 m², koje se čuvaju za smještaj društvenih sadržaja kao što su biciklistički pump-trek poligon, skate park, dječja igrališta, trim staza, društvene igre na otvorenom, vježbališta na otvorenom ili pak neko drugo rješenje koje će biti definirano u suradnji s predstavnicima gradskih četvrti, a do izgradnje sadržaja iste mogu egzistirati kao zelene površine.

‘Ovo je nastavak rješavanja problematičnih cestovnih i pješačkih dionica i raskrižja na cijelom području grada Šibenika. Počevši od rekonstrukcije raskrižja Ulice Stjepana Radića i Bosanske, preko nogostupa do i kroz Brodaricu i Ražine ili cestovnog ulaza u Žaborić, do izvedbe praktički novih čvorova Meterize i Rokići. Pri samom smo kraju izrade cjelokupne dokumentacije za nova rješenja čvorova Njivice i Mandalina, te za nogostup duž Ulice Bribirskih knezova u Crnici, a izvođač radova na Jadranskoj magistrali na raskrižju za Zaton i Raslinu bi se trebao znati kroz ožujak.‘, zaključio je Mileta.

17. srpanj 2024 00:24