StoryEditorOCM
ŠibenikPredstavljen projekt ABC

U bivšoj TLM-ovoj zgradi u Ražinama niknut će moderan poslovni centar

Piše Katarina Rudan
22. studenog 2017. - 15:05

- Realizacijom projekta Adriatic Business Center-ABC, Šibensko-kninska županija ali i cijela jadranska Hrvatska, dobit će modernu i potentnu poduzetničku infrastrukturu namijenjenu ne samo poduzetnicima, već i jedinicama lokalne samouprave, čulo se danas na predstavljanju projekta u Gradskoj knjižnici "Juraj Šižgorić" u Šibeniku.

Projektom ukupne vrijednosti 20 milijuna kuna, koji se u stopostotnom iznosu financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj(EFRR), obnovit će se nekadašnja poslovna zgrada s vanjskim prostorom u krugu bivše tvornice TLM-a. Projekt provodi Javna ustanova Razvojna agencija Šibensko-kninske županije s partnerima: Šibensko-kninskom županijom; Razvojnom agencijom Istarske županije - IDA d.o.o.; Znanstveno-tehnologijskim parkom Sveučilišta u Rijeci - STEP RI d.o.o. te suradnicima HGK Šibenik i Split i svim gradovima Šibensko-kninske županije.



O projektu, razlozima njegove realizacije te ciljevima, govorili su šibensko-kninski župan Goran Pauk, ravnateljica Razvojne agencije Šibensko-kninske županije Mira Lepur, dok je o samoj rekonstrukciji zgrade, njezinim karakteristikama i prenamjeni govorila Ljiljana Čorović Grubišić iz tvrtke Arhikon d.o.o., koja je radila projekt.

- Zgrada s prizemljem, u koje će se preseliti Razvojna agencija, te dvije etaže ukupne površine od 1700 metara četvornih projektom će biti prenamijenjena u moderni poslovni centar u kojem će se poduzetnicima pružati usluge korištenja i najma prostora te usluge informiranja, edukacije i savjetovanja u svim fazama poslovanja kao i pripreme i provedbe projekata, rekao je među ostalim Pauk.

Poseban naglasak biti će stavljen na pružanje podrške privlačenja investicija te brendiranje i marketinško pozicioniranje poduzetnika, kao i gradova i općina u Šibensko-kninskoj županiji.

- Zašto smo krenuli u realizaciju ovog projekta? Godišnje kroz Razvojnu agenciju prođe između 300 i 400 poduzetna i ono što smo iz kontakata i suradnje s njima uočili je da imaju jako malo vremena za marketinške aktivnosti. Isto je i s jedinicama lokalne samouprave, a svi znamo da marketing danas nije luksuz nego potreba. U ABC objektu ponudit ćemo im prostor, kompletnu opremu i stručnu pomoć kako bi sve to mogli koristiti.



Također, nedostaje sustavan pristup u privlačenju investicija i to iziskuje izradu stručne studije – sutra  će to biti Platforme za privlačenje investicija i umrežavanje "Adriatic Invest". Dakle, krajnji cilj svih koji sudjeluju u projektu, pa zato kao partnere imamo i institucije iz drugih dijelova Hrvatske, je razvijanje sustava privlačenja kvalitenih investitora, te markentinška obrada i brendiranje svega što imamo. Od prirodnih i kulturno-povijesnih znamenitosti, preko potencijala za investiranje, brendiranje proizvoda naših poduzetnika i slično, a to ćemo prepustiti stručnjacima, rekla je uz ostalo Mira Lepur.

Adriatic Business Center-ABC imat će tridesetak potpuno opremljenih ureda, četiri studija za audiovizualnu i post produkciju, dizajn i marketing, zajednički radni prostor za oko 50-ak poduzetnika, te multifunkcionalnu dvoranu sa 105 mjesta za različite tipove događanja. Na svakom katu bit će 14 ureda i manja sala za sastanke, te ostali prateći sadržaji, a Centrom će upravljati Razvojna agencija.

Realizacija projekta je počela, provodit će se u tri faze, a rok završetka je rujan 2019.godine.
























 

26. travanj 2024 06:41