StoryEditorOCM
KalelargaUSRED LJETA

„U Kožinu nema vode, a u Vodovodu se na telefon nitko ne javlja! Kako vas nije sram!?” Pročelnik Dujela: Ima prostora za poboljšanja!

Piše P.O.
2. srpnja 2020. - 09:31

Ljudi moji zar je moguće da u 21. stoljeću i to u jeku sezone nema vode u naselju Kožino, zar je moguće da se priključak plati, a vode nema. To je početak dopisa kojega je jedan Zadranin uputio medijima, ali i gradskoj upravi i Vodovodu

Njegov dopis objavljujemo u cijelosti.

-I tako je svake godine i niste ništa naučili iz godine u godinu, uvijek Vas prevari nešto. Sramotno je da se to dešava i naravno da ne možemo naprijed s takvim stavom i načinom funkcioniranja. Čudi me kako Vas nije sram, jer je mene kao običnog čovjeka izuzetno sram mojih gostiju, a i roditelji svoju djecu ne mogu oprati pred spavanje kao i srediti svoju životnu okolinu i držati je čistu i higijenski urednu. Naravno, na telefon za kvarova se nitko ne javlja iako vjerujem da imate viška djelatnika pa ste nekog mogli rasporediti u sve tri smjene na službu za korisnike, ali Vam se očito ne da slušati srdite građane koji uredno plaćaju sve svoje obveze prema Vama, a ne dobiju ono što su platili. Ne zaboravite, živimo u 21. stoljeću i – nemamo vode, podsjetio ih je stanovnik Kožina.

Ubrzo je stigao odgovor komunalnog pročelnika Robertina Dujele koji je i u Nadzornom odboru Vodovoda. I Dujela smatra da „rad službe za korisnike usluge opskrbe pitkom vodom mora biti organiziran 24 sata na dan”, te dodaje i da Nadzorni odbor na tome inzistira.

Dujela potom citira zaključak NO kojim se ukazuje Upravi Vodovoda „na prostor za poboljšanje i unaprjeđenje u segmentu komunikacije s krajnjim korisnicima usluge s ciljem podizanja zadovoljstva istih." Uz isprike mještaninu Kožina, Dujela na koncu zaključuje da je „ipak riječ o izoliranom slučaju, a ne praksi postupanja”, te da vjeruje u „u konkretnu reakciju Uprave društva!”

 

25. travanj 2024 08:40