StoryEditorOCM
ŠibenikGreška u sustavu

Šibenčanin Miroslav Kalpić Božić neće pamtiti po dobrome: naplatili mu parking u vrijeme kad se ne naplaćuje

11. siječnja 2019. - 11:05

Miroslav Kalpić živi na Brodarici, ali će odlazak u grad uoči Božića i parkiranje u Dragi očito još dugo pamtiti. Zbog nepravde koju je doživio, kaže, svoju je priču odlučio podijeliti i s javnosti.

Jer, uvjeren je, njegov slučaj nije izoliran niti je jedini, pa se pita kako to posluje i vara li građane "Gradski parking", komunalna tvrtka koja upravlja i tim parkiralištem, smještenim između gradske tržnice i autobusnog kolodvora.

 

 

Kalpić je, naime, za tri sata korištenja parkinga morao platiti 15 kuna, no to ne bi bilo sporno da automobil u Dragi nije ostavio oko 21.30, pola sata nakon isteka vremena do kada se parking naplaćuje, što je i navedeno na tabli na ulazu u parkiralište.

- Ostavio sam auto kako se i vidi na računu u 21.29, a došao sam po njega nešto iza ponoći. Točnije, 16 minuta iza ponoći. Parkiralište inače radi od 0 do 24 sata, ali se parking naplaćuje od 7 do 21 sat. Sve to piše na ulazu u parkiralište, ali kada sam zaposleniku u kućici na izlazu dao parkirnu kartu, dao mi je račun i rekao da to košta 15 kuna. Pitao sam ga kako to može biti kada sam došao iza 21 sat, kada se više ne naplaćuje. On je samo ponavljao da je njemu tako na računalu i da moram platiti tih 15 kuna, i to sam na kraju i napravio – pripovijeda Kalpić.

Ali, na tomu nije stao. Nakon božićnih blagdana, 27. prosinca, otišao je u upravnu zgradu Gradskog parkinga, želeći reklamirati sporni račun. Nije mu, tvrdi, do 15 kuna, već je problem, kako sumnja, u varanju građana. Jer, u isto vrijeme kada je u Dragi bilo njegovo vozilo, tvrdi, na parkiralištu je bilo još pedesetak ili više automobila, pa se Kalpić pita je li i njima po sličnom obrascu naplaćeno parkiranje.

'Direktor se ne bavi tim stvarima'

- Tražio sam prvo direktora, ali mi je tajnica rekla da je poslovno odsutan i gdje bi on došao kada bi se bavio svim tim stvarima. Upućen sam na drugog zaposlenika, prezime nisam zapamtio, kojemu sam pokazao račun i rekao o čemu se radi. Nije on ništa puno pitao oko toga, ispričao se i rekao da će se to srediti. Iz ormara je onda izvadio 10 kuna koje mi je htio vratiti. Pitao sam ga što je to, neki vaš crni fond, kada mi samo tako bez ikakvih potvrda vraćate novac, i to još ne svih 15 kuna. On je spominjao nekakvu razliku zbog čega mi nije sve vratio. Nisam novac uzeo, ali sam to sve objavio na svom profilu na društvenoj mreži pa su mi se javili neki ljudi koji su slično iskustvo imali i nakon Nove godine, ali i tijekom ljeta i Međunarodnog dječjeg festivala – kazuje Kalpić.

U Gradskom parkingu zatražili smo komentar navedenog slučaja te pokušali otkriti što se to događa na parkiralištu u Dragi iza 21 sat. Na tabli na ulazu i dalje piše da je radno vrijeme od 0 do 24, a vrijeme naplate od 7 do 21 sat. Baš kao i u Kalpićevu slučaju.

 

 

Nakon što im je trebalo gotovo dva radna dana da sve istraže i provjere, iz Gradskog parkinga poslali su pisani odgovor u kojem potvrđuju Kalpićeve božićne "nezgode" te priznaju - parking je greškom bio naplaćen.

Greška u sustavu

"Nakon obavljenih izvida u navedene okolnosti, Gradski parking priznaje da je navedenog dana došlo do greške u informacijskom sustavu za naplatu parkiranja, a koji smo odmah uklonili. Ovim putem ispričavamo se korisniku naših usluga na prouzročenim neugodnostima nastalih temeljem greške u informacijskom sustavu" - poručili su iz Gradskog parkinga.

 

 

Nisu propustili navesti i kako je odnos prema korisnicima njihovih usluga u interesu poduzeća, a zadovoljstvo korisnika njihov prioritet. Međutim, propustili su objasniti kako to da, ako je sve bila tek greška u informacijskom sustavu, to nije izazvalo čuđenje zaposlenika s parkirališta niti njegovo iznenađenje zbog novog obračna. Nije spominjao ni da je prethodne večeri sve bilo drugačije, već samo ponavljao kako Kalpić parkiralište treba platiti.

Također, u Gradskom parkingu nisu objasnili ni zašto su Kalpiću kada je došao reklamirati račun, pokušali, bez izdavanja potvrde, vratiti 10, a ne 15 kuna koliko iznosi račun. Na kraju ostalo je nerazjašnjeno i što se na istom parkiralištu događalo tijekom lanjskog dječjeg festivala i jesu li i tada zbog "greške u informacijskom sustavu" naplaćivali paring i nakon isteka vremena naplate, kako su se to Kalpiću požalili poznanici i prijatelji nakon što je svoj "božićni" slučaj objavio na društvenoj mreži.

18. travanj 2024 15:00