StoryEditorOCM
ŠibenikPrometni kolaps oko tvrđave Barone

Ništa se neće promijeniti barem još koju godinu dana dok se ne uredi Sv. Ivana

25. kolovoza 2018. - 14:14

Kompletno prometno uređenje oko tvrđave Barone i okolnih ulica, prvenstveno Puta Vuka Mandušića, moguće je tek kada počnu radovi na obližnjoj Tvrđavi sv. Ivana. Odgovor je to šibenske gradske uprave na prometni kaos i sve veću frekvenciju vozila u tom dijelu grada u kojem navedena ulica ima tek jedan prometni trak, ali je dvosmjerna, te u kojoj automobile njihovi vlasnici parkiraju gdje stignu, a nerijetko i pred sam ulaz u Barone.

Odgovor gradske uprave koja na tu prometnu zbrku do sada ni na koji način nije reagirala, a čini se da je ozbiljno nije ni percipirala, u prijevodu znači da se ništa neće promijeniti barem još koju godinu dana. Radovi na obnovi Tvrđave sv. Ivana, koja je od Baronea udaljena nekoliko stotina metara i povezuje ih makadamski put, kasne i, kako sada stvari stoje, neće biti dovršeni prije jeseni 2020. godine. Istodobno, prometno rješenje i pristup dvjema tvrđavama za sada ne postoji niti na razini skice. O njemu se, naime, tek razmišlja. Potvrdio je to i Miroslav Lucić, pročelnik šibenskog Odjela za komunalne poslove.



- Ova služba maksimalno reagira na prometne probleme u svim dijelovima grada s obzirom na našu financijsku i kadrovsku situaciju. Međutim, prostor oko Baronea kompletno će se urediti kada počnu radovi na Sv. Ivanu. Postoji nekoliko ideja kako riješiti pristup tvrđavama. Hoće li to ići preko Šubićeva šetališta, ceste koja od Baronea vodi do nadvožnjaka na Šubićevcu, i hoće li se ono širiti ili će se komunikacija napraviti preko Stare ceste, još nije dogovoreno, a razmatra se i ideja da se s Jadranske magistrale izravno probije put - objašnjava Lucić.

Ipak, je li moguće da se do tzv. cjelovitog rješenja ništa ne može napraviti te da su građani osuđeni da još dvije godine, ako ne i dulje, trpe prometne gužve i nered?

- Zatražio sam da prometni redari prolaze i tim dijelom grada. Dao sam zadatak i našem inženjeru prometa da za prostor oko Baronea i Put Vuka Mandušića, ali i još 20-ak drugih problematičnih punktova u gradu napravi prometno rješenje. Idućeg tjedna trebali bismo imati neka rješenja da vidimo što se dalje može napraviti - ističe Lucić.



- U prvih šest mjeseci moja tri prometna redara imala su 1950 intervencija. Neću reći koliko smo kazni naplatili, jer nam nije cilj tako puniti gradsku blagajnu nego želimo uvesti red. Evo, i u 22 sata prometni je redar imao posla. Imali smo i slučaj da je čovjek vozilo parkirao u pasažu Jadranske banke. Problem je i parkiranje kod tržnice. Jutros je tu s autom stao interventni policajac. Ljudi stanu u jedan od prometnih trakova i briga njih što se stvori kolona od deset vozila - jada se Lucić, koji na jesen šalje petero komunalnih redara na 15-dnevnu edukaciju u Zagreb.

- Da bismo poboljšali prometnu situaciju u gradu, trenutačno radimo na tomu da se postavi videonadzor na tržnici i nasuprot kazališta kod pekarnice Dani i noć, gdje je ugibalište, odnosno autobusna stanica za javni gradski promet, ali su tu redovito parkirani osobni automobili - kazuje Lucić.
 

25. travanj 2024 00:16