Stiže gost Hoće li Oleg Butković otpetljati šibenske prometne čvorove? Otvaranje ponuda za Njivice pomaknuto na dan dolaska ministra iz Zagreba

Stiže gost

U Hrvatskim cestama je prošla srijeda, 7. veljače određena kao dan na koji su se trebale otvoriti ponude na natječaju za tehničku dokumentaciju i ishodovanje svih potrebnih dozvola za čvor Njivice.

No, taj rok za dostavu ponuda je, kako su nam potvrdili u Hrvatskim cestama pomaknut na 13. veljače. Slučajno ili ne, taj dan u Šibenik dolazi i, kako neslužbeno doznajemo, ministar Oleg Butković kako bi s domaćinima razgovarao upravo o rješavanju infrastrukturnih problema, za koje je pokazao, treba priznati, priličan interes. Lani je, za svog posjeta krajem ožujka, obišao vodičku obilaznicu, Vrnažu i i Meterize. A ove godine na dnevnom redu će biti neki drugi projekti za rješavanje. Poput Njivica...

- Čvor Njivice uključuje dva raskrižja (I i II) koja se zbog neposredne blizine pri projektiranju razmatraju kao jedan čvor. Predviđa se izgradnja dvaju kružnih tokova (jedan pored Plodina, a drugi između ERA-e i Supernove), oba u razini postojeće državne ceste DC8 (Jadranske magistrale) koja se izmješta u duljini oko 1200 m i po novome prolazi preko njih. Kružni tokovi su u svojoj razini povezani posebnom prometnicom - kazao nam je Danijel Mileta, zamjenik gradonačelnika Šibenika koji se upravo vratio u Šibenik iz Zagreba sa sastanka u Hrvatskim cestama.

- Nakon što su za čelne ljude Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture te Hrvatskih cesta došli Oleg Butković i Josip Škorić, cjelokupni projekt čvora Meterize je ubačen u petu brzinu, te je prošle jeseni i izgrađen. Sad je naš fokus usmjeren na preostale ključne ulaze u grad, tako da se za čvor Njivice upravo rješava natječaj za projektanta, za čvor Rokići radi se revizija dokumentacije koju je još 2009. pripremila Županijska uprava za ceste, a za čvor Mandalina/TLM će se do ljeta raspisati natječaj za projektiranje.

Kako stvari stoje, čvor Mandalina/TLM bi se također projektirao s dva kružna toka i podizanjem Jadranske magistrale. Četiri glavna koraka koja treba riješiti u svim tim projektima su: izrada dokumentacije, rješavanje imovinsko-pravnih pitanja, financiranje, pa izgradnja. Inače, za sve navedeno smo prije neki dan dobili rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike kako nije potrebno raditi dodatne pripremne ekološke studije, što za nekoliko mjeseci ubrzava ostale procedure - kazao je Mileta.

Naslovnica Šibenik

Najčitanije

Radnička fronta u Šibeniku Tražimo da ljudi imaju pravo na stan, liječenje i školovanje svoje djece, a da se ne moraju zaduživati i biti robovi banaka! Ako je to radikalno - mi smo radikali!

Tražimo da ljudi imaju pravo na stan, liječenje i školovanje svoje djece, a da se ne moraju zaduživati i biti robovi banaka! Ako je to radikalno - mi smo radikali!
Novi izazovi u 21. stoljeću stoje pred ljevicom u Hrvatskoj, a jedan od njih je i to što se kapitalizam u hrvats...
Tražimo da ljudi imaju pravo na stan, liječenje i školovanje svoje djece, a da se ne moraju zaduživati i biti robovi banaka! Ako je to radikalno - mi smo radikali!