StoryEditorOCM
Hrvatskastudija

Prvo istraživanje o proizvođačima i potrošačima vina u RH: građani su spremni potrošiti novac na dobro domaće vino, a vinarima je marketing slaba točka

Piše Jozo Vrdoljak
12. siječnja 2021. - 12:18

Žene značajno više od muškaraca preferiraju crna vina, pjenušce i rosé vina.

Pokazalo je to istraživanje sociodemografskih i individualnih obilježja hrvatskih proizvođača i potrošača vina, prvo provedeno u Hrvatskoj. Istraživanje su proveli doktori znanosti ekonomist Đuro Horvat, glavni direktor Visokog učilišta Effectus, psihologinja Katarina Sokić, profesorica na Effectusu, te diplomirani agronom Robert Brkić, ravnatelj Zavoda za vinarstvo i vinogradarstvo.

Iako ukupno više od polovine potrošača preferira bijela vina, trećina se odlučuje za crna, dok rosé, pjenušava i predikatna vina preferira od dva do pet posto potrošača, kod žena je to drugačije: zanimljivo je da 67 posto muškaraca i 40 posto žena preferira bijela, a 42 posto žena i 26 posto muškaraca crna ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 23:45