StoryEditorOCM
HrvatskaZNANSTVENI ODGOVOR

Molekularni biolog Igor Štagljar: Ovo što rade Rusi je neozbiljno. Pobjedu nad virusom očekujem do početka 2022., za sada obećavaju četiri cjepiva

24. kolovoza 2020. - 21:17
Sveučilište u Oxfordu u suradnji s farmaceutskom kompanijom AstraZeneca iz Velike Britanije radi na istraživanju cjepivaAFP

Istaknuti molekularni biolog prof. Igor Štagljar sa Sveučilišta u Torontu i splitskog Mediteranskog instituta za istraživanje života (MedILS) prije nekoliko dana objavio je vlastiti osvrt o četiri najperspektivnija cjepiva protiv virusa COVID-19. Otkako su kineski znanstvenici objavili genetičke informacije o virusu SARS-CoV-2 polovicom siječnja, oko 200 farmaceutskih tvrtki i akademskih institucija širom svijeta pokrenulo je istraživanja radi dobivanja cjepiva, od kojih se 28 već testira na ljudima.

Profesore Štagljar, vi ste izdvojili četiri cjepiva za koja ste naveli da najviše obećavaju. O kojim se cjepivima radi i zašto ih smatrate najpotentnijima?
- Radi se o cjepivima koje razvijaju Sveučilište u Oxfordu u suradnji s farmaceutskom kompanijom AstraZeneca iz Velike Br...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 19:26