bremenito razdoblje Apokalipsa maloprodaje: neki od najpopularnijih svjetskih brendova zatvaraju dućane; Najdublje su potonule trgovine odjećom, a kraj problema još se ne nazire

bremenito razdoblje

U prva četiri mjeseca ove godine najavljeno je više zatvaranja trgovina nego što ih je ukupno zatvoreno u cijeloj 2018..hr.

Kako piše Business Insider, stigla je apokalipsa maloprodaje, a najavljeno zatvaranje gotovo 6.000 trgovina samo u SAD-u u ovoj godini više je nego dovoljan pokazatelj da je to doista tako. Usporedbe radi, u 2018. je zatvoreno 5.864 trgovina.

Popularni Abercrombie&Fitch, primjerice, u samo 24 sata zatvorit će više od 1.100 svojih trgovina, a slične brojke su najavili i u Charlotte Russeu i Family Dollaru. Desetke svojih trgovina zatvorit će i Gap, Victoria's Secret i JCPenney, dok neki brendovi zatvaraju apsolutno sve svoje dućane. Jedan od njih je maloprodajni lanac obuće Payless koji će u 2019. zatvoriti svih svojih 2.500 trgovina.

Razlog tomu, kako prenosi Novac.hr, krije se u rastućoj popularnosti online trgovine zbog koje sve manji broj potrošača posjećuje fizičke dućane.

- Poplava zatvaranja trgovina nastavit će se i trajat će sljedećih nekoliko godina – smatra Deborah Weinswig, izvršna direktorica konzultantske tvrtke Coresight Research, koja je provela istraživanje o trendu zatvaranja fizičkih trgovina.

Predviđeno je da će se do 2026. zauvijek zatvoriti vrata čak 75.000 američkih trgovina, a najveći broj odnosit će se na trgovine odjećom. Od svih zatvorenih dućana njih će, kako prikazuju prognoze, biti visokih 71 posto, odnosno 21.000 u cijelom SAD-u.

Naslovnica HrvatskaSvijet

Najčitanije