StoryEditorOCM
BiznisLIJEPA NASHA 2.0

Društveni marketing za zajedničko dobro: Gorana Banda i Alma Čakmazović u jeku pandemije koronavirusa osnovale tvrtku ‘Re:public‘

29. kolovoza 2020. - 13:52

Malo tko bi se nakon dugogodišnjeg rada u određenom području odlučio za upuštanje u nešto novo, i to u jeku pandemije koronavirusa. Upravo to učinile su u Zagrebu Gorana Banda i Alma Čakmazović osnovavši tvrtku Re:public koja se bavi društvenim marketingom.

Što je to društveni marketing, čime se zapravo bavite?
– Re:public djeluje od lipnja 2020. godine i, prema tome što znamo, prva smo konzultantska tvrtka u Hrvatskoj, a moguće i u regiji, specijalizirana za područje društvenog marketinga. Za razliku od komercijalnog marketinga namijenjenog ostvarivanju profita, društveni je marketing usmjeren na dobrobit društva. Davno se u razvijenim zapadnim društvima, prvenstveno anglosaksonskim, počelo razmišljati na sljedeći način: ako poznamo i koristimo koncepte, metode i alate da b...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 18:19