Na festivalu Dani komunikacije, koji se prošlog vikenda održao u Rovinju, marketinška kampanja "Tuđi čovik" najpoznatije domaće oglašivačke agencije Bruketa&Žinic&Grey osvojila je zlato u kategoriji IdejaX. Radi se o setu reklama za Karlovačko, napravljenih u suradnji s Hajdukom, a koje se referiraju na neke od najupečatljivijih hajdučkih trenutaka u novijoj povijesti.
U tim reklamama, tuđi čovik ne zna za "Špacinu pirju", "tunel Krpana Zebini" niti "Ronalda iz Turčinovića".
"Tuđi čovik ne zna kako je imati najbolju hrvatsku kampanju u kategoriji alkoholnih pića", pohvalili su se iz marketinške kompanije, priloživši prigodni video.
IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već dugi niz godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama. Organizirana je pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e) u okviru nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, a IdejaX nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice.
U Rovinju se okupilo nekoliko tisuća sudionika, a bili su tu najbolji domaći kreativci, komunikatori, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikacijski profesionalci.
Na službenoj stranici Bruketa&Žinic&Grey je osvanuo i prigodni tekst.
"Karlovačko je sponzor Hajduka još od 2016. godine. S tim klubom dijeli brojne vrijednosti, a međusobnu vjernost i podršku iskazuju i u trenucima poraza i u trenucima pobjeda.
Dugovječnost partnerstva dovela je do toga da se klub, navijači i Karlovačko savršeno dobro razumiju. Toliko dobro da ih ponekad ne razumije nitko drugi osim najvjernijih navijača, a posebno ne tuđi čovik.
Upravo ta činjenica bila je kreativni okidač kampanje koju potpisuje agencija Bruketa&Žinić&Grey, a koju teško da će razumjeti itko tko nije dugogodišnji pratitelj Hajduka i najzagriženiji poznavatelj splitskih nogometnih legendi upisanih u povijest kluba.
Nadaleko su poznati po tome da su uvik kontra, a ako nisi s njima – tuđi si čovik. To znači da nikad nećeš moći razumjeti zašto more nije voda. Jer tuđi čovik ne zna za pivo na zidiću, za manču u kafiću ili što bi to točno trebala biti Špacina pirja."
Po prvi put je u natjecanju "IdejaX" sudjelovao i jedan sportski klub, pri čemu je Hajdukov projekt "Za bolji svit - Hajduk Split" osvojio zlatnu nagradu u kategoriji "Best of Positive Change". Kampanja je pokrenuta s ciljem osviještavanja zajednice o važnosti brige o okolišu, prirodi i planeti koju ostavljamo u nasljeđe budućim generacijama.
U suradnji s tvrtkom Mold, prvom tvrtkom za recikliranje plastičnog otpada u Hrvatskoj, Hajduk je osmislio posebnu seriju kockica za slaganje koje su izrađene od oštećenih i dotrajalih stolica sa stadiona, čime svi zainteresirani kupci mogu imati dio Poljuda. Kockice su od isključivo recikliranog materijala, a u ponudi su četiri vrste pakiranja s elementima koje se mogu složiti u različite predmete u hajdučkom dizajnu – grb, srce, držač za olovke i šal.
- To je bila velika večer za Hajduk na Danima komunikacija, jer su osvojili duplu krunu - našalio ne Nikola Slamić, Splićanin koji se dosjetio motiva za "Tuđeg čovika".
Iako više nije zaposlenik B&Ž&G, pa nije sudjelovao u primopredaji nagrade, bivši kolege su mu se zahvalili sa stagea. On je sada za njih, kaže, tuđi čovik.
Naglasio je kako bez agencije, čiji je donedavno bio član, ali i Karlovačkog koji je prepoznao ideju, ovo ne bi bilo moguće i zahvalio im na tome.
- Naravno da mi ova nagrada kao navijaču znači puno. U stvari, ispada da mi se isplatilo pratit Hajduka, šta ne može reć baš puno ljudi. Moj čovik, ako osvojimo kup, eto duple krune! - poručio je Nikola.