Kažu da poštar uvijek zvoni dvaput, no ako kojim slučajem živite na otoku Murteru lako je moguće da vam poštar – uopće ne zvoni. Poznato je da Hrvatska pošta muku muči s kadrovima, poštara je sve manje, a s tim problemom bore se i Murterini.
Na mail redakcije javila nam se čitateljica (podaci poznati redakciji op. a.) kazujući nam kako joj pošta na kućnu adresu zna kasniti mjesecima.
- Već mjesecima da ne kažem i godinu traje problem isporuka pošte na kućnu adresu. Razlog? Nema poštara! Ja sam građanka Hrvatske, željela bih uredno plaćati svoje račune, a ne ovrhe na njih kao i ostali građani. Živim na otoku Murteru gdje pošta kasni po dva mjeseca. Vjerujem da je tako i u ostalim županijama – napisala je revoltirana čitateljica.
Kap koja joj je prelila čašu, nastavlja naša čitateljica, je situacija u kojoj je djelatnica Hrvatske pošte, poštu ostavila u kutiji na klupici. Umjesto da se mještanima dostavlja pošta na kućnu adresu, Murterini očito sami moraju po nju dolaziti u poslovnicu Hrvatske pošte.
- Gospođa djelatnica koja je željela ostati anonimna je bila uzrujana kad je vidjela da to slikam. Počela je sklanjati poštu s klupe riječima da sam je iznervirala. Rekla je: „Ovako ćete je dobiti jer tko zna kad bi vam bila isporučena”. Gospođi se ispričavam ako sam je uzrujala. Nije ona kriva željela je pomoći! Da li ta draga gospođa, a i Hrvatska pošta znaju kako su iznervirani ljudi Lijepe naše kojima stiže ovrha na neplaćene račune. Zar ja i ostali građani plaćamo poštu i poreze ovoj državi da bi račune kupili s neke mjesne klupe na trgu. Sramota! - zaključila je naša čitateljica