StoryEditor
Županija‘srce dalmacije‘

Izvrsni turistički rezultati i u pandemijskoj godini: ‘S pola milijunja noćenja Rogoznica je preskočila čak i Šibenik!‘

Piše Vedrana Stočić
20. prosinca 2020. - 14:35
Rogoznica predstavlja savršenu lokaciju, odličnu ishodišnu točku za sve izlete u užoj i široj okoliciNikolina Vuković Stipaničev/Cropix

Potvrda da su rogoznički turistički vijećnici u svibnju ove godine s pravom bili nezadovoljni novim logom koji im je nametnula Turistička zajednica županije Šibensko-kninske, stigla im je i s neočekivane, televizijske adrese.

Naime, u popularnom kvizu s malih ekrana, 'Potjera' na HRT 1, na postavljeno pitanje - 'Kojem je jadranskom naselju turistički slogan - Srce Dalmacije?' - a točan odgovor naravno bio je Rogoznica – odmah su znali i lovac i natjecatelj. Iako je taj prepoznatljivi logo, utemeljen na preciznim geografskim pozicijama, administrativnom odlukom stavljen izvan snage, u rogozničkoj Turističkoj zajednici ipak smatraju da će i dalje biti dobar promotivni turistički mamac.

Odlično izabran slogan

- Stvarno smo bili ugodno iznenađeni, ovo nam je još jedna potvrda i priznanje uspješnih rezultata naše dugogodišnje promotivne kampanje i promocije Rogoznice kao Srca Dalmacije. Položaj Rogoznice doista razdvaja Sjeverni i Južni Jadran, što je iznimno naglašeno i specifičnim klimatološkim uvjetima. Na rogozničkom rtu Punta Planka imamo izravan sudar klima, vjetrova i morskih struja, doslovno borbu bure i juga.

Svojim geografskim položajem Rogoznica predstavlja savršenu lokaciju, odličnu ishodišnu točku za sve izlete u užoj i široj okolici. Čak i u pandemijskoj godini zabilježili smo dobre rezultate iako nam je zbog mjera pomoći turističkom gospodarstvu proračun znatno smanjen. Ipak ćemo uspjeti bez dodatnih zaduženja servisirati sve svoje obveze i na nogama dočekati novu turističku sezonu – rekao nam je Marijo Mladinić, direktor rogozničkog Turističkog ureda.

Prema najnovijem tablici županijske Turističke zajednice u razdoblju od siječanj-studeni 2020.godine TZ Rogoznica se s ostvarenih 507.659 noćenja probila na drugo mjesto, a za oko pet tisuća noćenja preskočila je i samo županijsko središte, višestruko veći i poznatiji grad Šibenik. Susjedni Primošten ostvario je 379.918 noćenja što je za 127.740 noćenja odnosno 33,6 posto manje od rezultata TZ Rogoznica.

Ponosni na kampanju

Najviše noćenja ostvario je pak grad Vodice i to 711.458, ali oni imaju i daleko najveće turističke kapacitete u županiji, tako da je ovakav rezultat bio i očekivan.

Turističke zajednice s manje od milijun noćenja više ne mogu samostalno promovirati svoju destinaciju, tu zadaću preuzele su regionalne turističke zajednice. U Rogoznica su godinama i to s pravom bili ponosni na svoju virtualnu promidžbenu kampanju, na izvrsno korištenje društvenih mreža i raznih platformi. Koliko će ih u tome uspješno zamijeniti Turistička zajednica Županije Šibensko-kninske tek treba vidjeti. Nadajmo se najboljem, i novim izvrsnim turističkim rezultatima.

14. travanj 2021 17:31