StoryEditorOCM
ŠibenikDanijel Mileta

‘U ovom mandatu ćemo riješiti pitanje ulaza u grad, bilo da se radi o čvoru u Ražinama ili čvoru u Njivicama‘. Evo koja rješenja su na stolu

Piše Toni Veljača
9. rujna 2021. - 12:54

- Očekujem da ćemo u ovom mandatu riješiti pitanje ulaza u grad, bilo da se radi o čvoru u Ražinama ili čvoru u Njivicama. Potvrdio nam je to u razgovoru dogradonačelnik Šibenika, Danijel Mileta te tako najavio rješavanje problema prometne infrastrukture koji se najviše osjeti u ljetnim mjesecima.

- Na Ražinama je trenutno semaforizirano raskrižje, radi se o raskrižju Državne ceste broj 8 i Ulice Velimira Škorpika koje nam stvara ogromne probleme u prometu za vrijeme turističke sezone, zbog toga smo od Hrvatskih cesta zatražili rješenje ovog problema, rekao nam je Mileta.

Prema projektu, planirana je izgradnja dva kružna toka, na mjestu sadašnjih semafora na Jadranskoj magistrali izgradit će se denivelirani kružni tok, dok će drugi kružni biti u Ulici Velimira Škorpika koji će voditi prema trgovačkom centru Dalmare, Mandalini i novom Vatrogasnom domu.

Podsjetimo, Hrvatske ceste su potpisale ugovor sa zajednicom ponuditelja tvrtki Mobilita evolva iz Zagreba, Geoprojekt iz Splita i Radionica mostova iz Zagreba s rokom završetka od 18 mjeseci.

- Građani koji primjerice budu išli iz smjera Rokića prema Brodarici neće nailaziti na nikakvu prepreku i ovim će se povećati protočnost prometa, objašnjava Mileta, te dodaje, oni koji budu išli u smjeru Mandaline će se spuštati na kružni tok, što je smatramo izvrsno rješenje.

Kako doznajemo od dogradonačelnika, radovi na projektu su započeli a u tijeku je prikupljanje potrebne dokumentacije.

- Trenutno smo u fazi uvida u dokumentaciju, očekujemo da će kroz nešto više od mjesec dana biti ishodovana lokacijska dozvola, rekao je dogradonačelnik.

Prometnom rekonstrukcijom koji će riješiti pitanje ulaza u grad, Šibenik će dobiti čvor u dvije razine s takozvanim kružnim turbo rotorom, prvim takvim na šibenskom području.

- Ono što nam sad preostaje je rad na glavnom projektu, ishodovanje građevinske dozvole, izvedbeni projekt, uvrštavanje projektne dokumentacije u financijske planove Hrvatskih cesta, otkup zemlje, natječaj za izvođače radova, velik je posao još pred nama, tvrdi Mileta.

Spomenimo da je za prvu fazu radova predviđena izgradnja kružnog turbo rotora na razini terena, izgradnja desnog, zapadnog, kolnika Jadranske magistrale s objektom preko kružnog raskrižja te izgradnja priključnih rampi državne ceste na kružno raskrižje.

U drugoj fazi radova predviđena je naknadna izgradnja lijevog, istočnog, kolnika magistrale s objektom preko kružnog raskrižja te rekonstrukciju priključka istočnih rampi čvora na novoizgrađeni kolnik.

Riječ je planu Hrvatskih cesta da, u trenutku kada se za to ukaže potreba, Jadranska magistrala oko Šibenika postane četverotračna cesta. Za tu novu modernizaciju i čvor Meterize te budući čvorovi Rokići i Mandalina dimenzionirani su za četiri trake magistrale.

24. travanj 2024 07:51