StoryEditorOCM
ŠibenikVjerovali ili ne

Traži se graditelj promidžbenog panoa u zoni Podi: Šibenska vlast daje čak 1,2 milijuna kuna za reklamu!?

Piše Toni Veljača
10. studenog 2021. - 09:08
Postojeći putokazi prema pogonima i skladištima na Podima bit će 'mačji kašalj' u odnosu na gradski reklamni panoNikolina Vukovic Stipanicev/Cropix

Grad Šibenik objavio je natječaj za izgradnju reklamnog panoa u poduzetničkoj zoni Podi, na zemljištu koje se nalazi u "drugom redu" od autoceste prema Splitu.

Promidžbena površina koja će krasiti zonu dio je projekta kojim se na Podima izgradila nova prometnica s pripadajućom infrastrukturom, ali i uredile zelene površine sadnjom autohtonih biljaka.

- Grad je objavio ponovljeni natječaj za izgradnju reklamnog panoa u poduzetničkoj zoni. Reklamni pano dio je projekta "Izgradnja infrastrukture u poduzetničkoj zoni Podi" kojim smo povećali kvalitetu prometne infrastrukture naše zone – istaknuo je Danijel Mileta, šibenski dogradonačelnik.

Vrijednost zahvata procijenjena je na 1,23 milijuna kuna s uključenim PDV-om. Predviđeno trajanje radova je četiri mjeseca, a kako doznajemo, sve će biti sufinancirano iz EU-ovih fondova.

- Reklamni pano će se nalaziti uz autocestu te je namijenjen promociji poduzetničke zone. Napomenuo bi i da smo kroz navedeni projekt izgradili 600 metara ceste te omogućili prostor za razvoj gospodarske djelatnosti za najmanje osam novih poduzetnika – zaključio je Mileta.

Ponude za ovaj projekt se primaju do srijede, 17. studenoga. Napomenimo i da će se osvijetljena, trostrana reklamna površina, dimenzija 12 puta pet metara, postaviti na visokom stupu, oko 100 metara južno od kolnika Dalmatine.

20. travanj 2024 08:13