StoryEditorOCM
ŠibenikSporni projekt

Promet Šibenčane inače dovodi do ludila, a čvor Rokići je dodatno uzburkao duhove: Cijena mu je udvostručena u samo šest mjeseci

Piše Davorka Blažević
5. ožujka 2020. - 12:17

Iako je Šibenik i ovog trenutka veliko gradilište, a prometna komunikacija gradom Šibenčane dovodi do ludila, gradska vlast odlučila je otvoriti još jedno novo- čvor Rokići, preko kojega se dosad obavljao najveći dio prometa u gradu. Osim što se mnogi u Šibeniku ne slažu da je taj prometni čvor prioritet, spornom im se čini i cijena koja je od prije šest mjeseci doslovce udvostručena.

Vijećnik NL Stipe Petrine, Rikard Marenzi, smatra,štoviše, da je od tri neriješena raskrižja u gradu- Ražine, Njivice i Rokići, ovo potonje namanji problem. Zašto onda ima prioritet? Zar ne bi prioritet trebao biti interes građana,a ne otvaranje gradilišta pošto-poto, pita se vijećnik, otvoreno se pribojavajući prometnog kaosa koji Šibenik čeka u sezoni.

Gradski oci se s tom ocjenom manje-više slažu, ali, kako kaže Danijel Mileta, zamjenik šibenskog gradonačelnika, glavni razlog zašto se ide na realizaicju projekta Rokići jest da su za raskrižje Meterize, koje je izgrađeno, i za Rokiće projekti napravljeni prije 11 godina i bili su spremni, ali su stali četiri godine u ladici, a "mi kao odgovorna vlast ih realiziramo".

Kamo sreće, reći će Mileta, da smo imali projekte i za Ražine i Njivice, dosad bi i to napravili! Za raskrižje Ražine Hrvatske ceste su izdvojile milijun kuna i to se čvorište rješava, radi se na dokumentaciji, dodao je Mileta.

Osim toga, Grad Šibenik je, reći će gradonačelnik Željko Burić, jedan od rijetkih gradova koji ima prometnu strategiju i u njoj se navodi i čvor Rokići, pa dakle radimo sukladno startegiji.

- Da nismo imali Prometnu strategiju ne bi nas Poljana košta nula kuna na teret građana!- kazao je Burić, a njegov zamjenik Mileta poručio kako će cijene parkiranja u garaži Poljana ostati iste kao i do sada.

A što se tiče cijene radova na čvoru Rokići, koju je posebno problematizirao vijećnik Joško Šupe (SDP), "procjenu vrijednosti radova daju investitori, a projekt je napravljen još 2009., otkad su cijene drastično narasle, pa je procjena bila 17,8 milijuna, a danas je 34 milijuna plus PDV. Najniža ponuda iznosila je", naveo je Mileta, "24 milijuna kuna plus PDV."

19. travanj 2024 16:30