StoryEditor
ŠibenikKlara Jurić

Gimnazijalka briljirala na državnoj maturi. Šibenka osim 100 posto na matematici, iz fizike imala tek jednu grešku!

Piše Mirela Goreta/SD
23. srpnja 2021. - 08:09
Maturantica Klara Jurić svoje će obrazovanje nastaviti na studiju istraživačke fizike

Interes Šibenčanke Klare Jurić iz Gimnazije Antuna Vrančića prema prirodnim znanostima započeo je krajem osnovne škole kada ju je jako zanimala biologija. Stopostotni je rezultat na državnoj maturi, doduše, ostvarila u matematici, ali je briljirala i u svemu ostalom...

- Osim 100 posto na matematici, na maturi iz fizike imala sam tek jednu grešku. Iz engleskog sam imala 93,5 posto, a iz hrvatskog 95 posto (sve A razina) - zadovoljno govori Klara, navodeći kako se za maturu nije nešto posebno pripremala.

Rješavala je prošle ispite, a najviše vremena posvetila ponavljanju hrvatskog.
- Mislim da bi pripreme za maturu trebale trajati cijelo srednjoškolsko obrazovanje i svoje rezultate svakako mogu pripisati kontinuiranom radu protekle četiri godine. Zahvalna sam i svojim profesorima na vremenu koje su uložili kako bi nam prenijeli svoje znanje, a posebno profesorici iz matematike Heleni Karađole, koja me, kako ne prštim od samopouzdanja, i nagovorila da idem na natjecanja, kao i profesorici iz hrvatskog jezika Svemirki Miletić Livajić, koja težište uvijek stavlja na promišljanje i razgovor o književnom tekstu, a ne na pamćenje podataka - zahvalna je Klara svojim profesoricama.

Samozatajna je Šibenčanka, naime, početkom srednje škole, u prvom i drugom razredu, uz biologiju, najviše voljela kemiju, pa je sudjelovala na državnim natjecanjima iz oba predmeta na kojima je postizala odlične rezultate. U trećem razredu srednje njezina se strast za prirodne znanosti nije smanjila, ali se preusmjerila na matematiku i posebno fiziku, te je počela intenzivnije rješavati zadatke i dodatno čitati. Sudjelovala je na državnim natjecanjima i iz ova dva predmeta, pa otud i posebna zahvala profesorici, koja ju je poticala i ohrabrivala, svjesna njezinih potencijala.

Svestrana Klara inače jako voli i književnost i rado čita knjige. Svoje će obrazovanje nastaviti na studiju istraživačke fizike na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

- Mislim da je to prirodan nastavak mog interesa za znanost - skromno će Klara.

item - id = 1114657