StoryEditorOCM
ŠibenikOd danas u prodaji

Bili ‘Jure‘ i ‘šarena‘ Jadrija ljube se na posebnoj vinskoj etiketi u povodu 100. obljetnice šibenskog kupališta

Piše Branimir Periša
29. srpnja 2022. - 11:31

Dva šibenska brenda bez premca – bili "Jure" i stogodišnja Jadrija "šarenih vrata" na kupališnim kabinama ljube se odavno, a ovoga ljeta, kada se odvija središnje obilježavanje 100. obljetnice najstarijeg šibenskog kupališta, grle se i na promotivnim vinskim etiketama toga vina, koje će se danas, pa zaključno do 7. kolovoza, prodavati na dva štanda postavljana na Jadriji zajedno s prigodnim, obljetničkim majicama u nekoliko boja. Majica dakle, ne samo da će biti dovoljno za sve zainteresirane, nego će se moći birati između majice "unjolo" ili u paketu s "Jurom". Oš bevandu, gemišt ili cilo...

image
Nikša Stipaničev/Cropix

Za majicama tiskanim o obljetnici Jadrije otpočetka vlada jagma, jer ih nije bilo u prodaji, nego je TZ kupila određenu količinu i razdijelila kafićima da ih nosi osoblje, kabinašima te sudionicima uskrslih "Bodulskih pripetavanja". Na prsima su otisnuta stilizirane, šarene kabine, a na stražnjoj strani kolara naslikana je silueta trampulina. Osim majica, u prodaji su i prigodni šugamani i ruksaci od tekstila, također s vizualom Jadrije koji je za 100. obljetnicu zajedno s drugim dizajnerskim rješenjima volonterski osmislila Šibenčanka i Jadrijašica Franka Bujas.

Kako je riječ o štandovima "Vinoplod Vinarije d.o.o." jednog od glavnih sponzora jadrijske proslave, na istom mjestu prodavat će se i proizvodi "Vinoploda". Majice će također biti i asortimanu "Vinoplodove" suvenirnice i diskonta, na ulazu u pogon, objašnjava Dino Karađole, direktor TZ Šibenik.

Turistička zajednica, uz potporu Grada Šibenika glavni je organizator ove velike šibenske proslave. Obilježavanje je započelo 20. srpnja i u ljetnom dijelu potrajat će na kupalištu cijeli kolovoz ispunjeno kulturnim priredbama, sportskim susretima, dječjim radionicama...

image

Marijeta i Luca Junaković, malene manekenke obljetničkih majica
 

Zbog velikog interesa sa svih strana odlučili smo se na prodaju majica. Na štandovima će doduše, to biti moguće narednih desetak dana, no prodaja će se potom odvijati na web shopu, tako da nitko neće biti uskraćen, napominje Dino Karađole. Sav prihod ide u fond za Jadriju, od čega će se financirati troškovi opsežnog programa obilježavanja 100. godišnjice kupališta.

-Troškovi će biti dosta visoki, a ja očekujem i donacije naših sugrađana i prijatelja Jadrije izvan prodaje obljetničkih artikala. Bit će programa proslave i na jesen, kada ćemo promovirati monografiju braće Radin o Jadriji, te predstaviti dokumantarac Željka Petreša o svim slavljeničkim manifestacijama, kazao je Dino Karađole.

image
Nikša Stipaničev/Cropix
25. travanj 2024 19:23