Danas je održana sjednica Turističkog vijeća Turističke zajednice grada Šibenika na kojoj je o tijeku ovogodišnje turističke sezone govorio Dino Karađole, direktor šibenske TZ.
- Od prvog dana ove godine pa do 10. kolovoza, na području TZ grada Šibenika ostvareno je 661.313 komercijalnih noćenja. To je pet posto više nego u istom lanjskom razdoblju kada je ostvareno 632. 302 noćenja. Najviše noćenja su ostvarili domaći turisti - 124. 645 u odnosu na lanjskih 101. 978, a što je povećanje od 22 posto, dok su od stranaca najviše noćenja ostvarili državljani Njemačke i to 95.553 noćenja u odnosu na lanjskih 103. 381 noćenje, što predstavlja pad od osam posto, Poljske sa 50. 458 noćenja u odnosu na lanjskih 54.138, što je pad od sedam posto, Ujedinjene Kraljevine sa 33. 371 noćenja u odnosu na lanjskih 25. 261, što je povećanje od 32 posto i Slovenije sa ostvarenih 32. 996 noćenja u odnosu na lanjskih 32. 346 noćenja, tj. s povećanjem od dva posto – rekao je Karađole te dodao kako je po vrstama smještaja najviše komercijalnih noćenja ostvareno u hotelima – 289.735 noćenja u odnosu na lanjskih 240.165, što predstavlja porast od 21 posto.
- U segmentu privatnog smještaja ostvareno je 213. 980 noćenja u odnosu na lanjskih 226.189, što je pad od pet posto. U segmentu kampova ostvareno je 112.924 noćenja a što je 14 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju kada je ostvareno 130.890 noćenja. Ostali ugostiteljski objekti za smještaj su ostvarili 34. 011 noćenja u odnosu na lanjskih 25.373 ili 34 posto više. U istom razdoblju na našem području je boravilo 163. 260 turista, što je šest posto više nego lani kada je boravilo 153. 833 turista. Stranih gostiju je bilo 121. 159 i činili su 74,21 posto udjela, dok je domaćih bilo 42. 101, odnosno 25,79 posto udjela u ukupnom broju“ – rezimirao je direktor TZ grada Šibenika.
Prošlo je razdoblje kada se uspjeh turizma cijenio prvenstveno brojčanim pokazateljima, podsjetio je na sjednici Željko Burić, gradonačelnik Šibenika u ulozi predsjednika Vijeća gradske Turističke zajednice.
- Šibenik je osvijestio važnost kvalitete turističkog proizvoda temeljenog na unikatnosti i baštini, kao i održivosti projekata u turizmu. Danas smo u tome primjer mnogima. No, nećemo se zadovoljiti dosadašnjim postignućima. Investicije koje podrazumijevaju sadržaje i smještaj visoke dodane vrijednosti te ulaganja u kvalitetu turističkih kapaciteta koji pridonose cjelogodišnjem poslovanju te osiguravaju vrsna i sigurna radna mjesta, kao i suživot građana i naših gostiju ono je na čemu ćemo i dalje ustrajno raditi“ – zaključio je Burić.