Jedna je obitelj ostala šokirana nakon što je u subotu za ručak pripremila gotovu juhu iz vrećice kupljenu u Lidlu.
Kupili su dvije vrste Kania juhe – kokošju i proljetnu, zapravo povrtnu juhu. To je Lidlov brand juha. U obje su se nakon kuhanja pojavili crvi!
Potrošač se požalio Lidlu i vrlo brzo dobio odgovor, stoji na Facebook stranici ‘Halo, inspektore‘.
Objavu prenosimo u cjelosti.
- OTKUD CRVI U JUHAMA?
Pođete u Lidl. S punim povjerenjem obavite kupovinu. Korpa vam je puna. Za brzi ručak kupite još i Kania juhu. Dvije vrste. Kokošju i proljetnu, zapravo povrtnu juhu. One su Lidlov brand. Dođete doma. Skuhate ručak. I povrtnu juhu koju ste kupili.
Ali, avaj! U juhici, uz povrće, plivaju i - crvi. Njih niste tražili. Niti željeli. Još manje ih volite jesti. Ha, dobro. Možda se slučajno, eto, dogodilo Krećete s drugom juhicom. Ručak kasni, obitelj nestrpljivo čeka objed.
Ajoj!
Na površini kokošje juhe su opet - crvi!?! Kako, gdje, zašto, pobogu? Pa to nije trebala biti kokošja s crvima, već kokošja juha s povrćem. Bljak! Jednoglasno svi su PROTIV kokošje juhe s crvima. Objedovat će ručak bez juhe...i crva.
Tako i bi.
Nakon ručka slijedi promptna reklamacija. Lidlova služba za reklamacije je korektna. Ubrzo dolazi i njihovo očitovanje.
‘Žao nam je što imate razlog za pritužbu u vezi proizvoda Kokošja juha te Vam u ime naše tvrtke želimo ponuditi ispriku. Nastojimo otkriti i razriješiti uzroke Vaše pritužbe i obavijestili smo odgovorne osobe o ovom slučaju.
Ujedno Vas ovim putem obavještavamo da ćemo Vam na poštansku adresu, umjesto povrata novca u trgovini poslati darovnu karticu 5€. U tu svrhu bi Vas zamolili adresu na koju Vam možemo poslati darovnu karticu. Kartica se može potrošiti u bilo kojoj našoj trgovini u Republici Hrvatskoj, ‘ pišu iz Lidla.
I, ne, kupac ne bi bio nezahvalan za ponuđenih 5 € na poklon kartici. Iako mu ta kartica nije zamijenila obiteljski ručak koji je upropašten zbog crva u jušnoj smjesi, htio im je oprostiti.
A onda pogled na račun da su te juhe kupljene u Lidlu.
I, gle čuda.
Vrećice iste juhe naplaćene su po dvije cijene. E, tada mu je prekipjelo!
Morao se obratiti nama. S porukom.
‘Javljam vam se kako se ne bi to dogodilo i drugima. Držite širom otvorene oči u trgovini jer će za tili čas negdje nešto izaći na loše‘, poručio je kupac uz završno pitanje: ‘Kako su se tu našli crvi ako je sve po propisu proizvedeno, po strogim standardima i uz snažne higijensko-sanitarne uvjete? Ili, možda ipak nije sve to tako?
Možda bi te juhe ipak trebalo analizirati u nekom laboratoriju od strane inspekcije...‘ na glas razmišlja kupac.
Ono što i njemu i nama upada u oči je činjenica da se radi o dvije vrste juhe. Dakle, sasvim sigurno nisu proizvedene u istom vremenu, na istoj liniji, po istoj recepturi... Ili možda ipak jesu? Ali, onda u kakvim to proizvodnim uvjetima?
I na kraju kako su istu juhu naplatili s dvije različite cijene?
Puno pitanja, malo odgovora.
Zato čekamo Lidlov odgovor... Prije svega zbog kupaca. I njihovog povjerenja u njihov proizvod u njihovoj trgovini.
Otvorite širom oči svoje jer možda su crvi i u vašoj juhi kupljenoj ne u kutinskom, već u nekom drugom Lidlu.
U nekom drugom gradu u nekom drugom vremenu - objavljeno je na stranicama ‘Halo, inspektore‘
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....