
Gubimo prednost pred mediteranskim zemljama jer nam cijene u turizmu rastu brže nego kod konkurenata, a nova sezona je pred vratima. Jesu li ugostitelji, iznajmljivači i ostali djelatnici u turizmu svjesni da je upaljen crveni alarm - odgovorili su gosti emisije "Studio 4".
- Ne možemo očekivati kada gost dođe, da troši ne znam koliko. Svatko ima svoj proračun, Nijemac ima 1300 eura proračun za svoj godišnji odmor. Tko se uklopi u to, on tamo ide. To je činjenica. Na nama je da se izborimo da on dođe taj novac potrošiti kod nas. Svi mi radimo da bismo imali profit, ali ove godine i možda sljedeće morat ćemo raditi s manje profita da bismo ostali konkurentni na tržištu i da bismo osigurali budućnost na tržištu. Ne govorim da smanjujemo cijene, ali nemojmo ih dizati ako baš ne moramo, rekao je Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik, piše HRT
- Činjenica je da percepcija ovoga o čemu mi govorimo - visokih cijena - postoji i šteta je već napravljena. Napravljena je prošle godine s povratom gostiju, koji su se vratili nezadovoljni. Na percepciju cijena utječu i cijene u izvanpansionskom segmentu - ugostiteljstvu, maloprodaji. Kod nas je koncepcija ili dio onoga gdje su gosti okrenuti na izvanpansionski segment oko 80 posto. Tu možemo jako jasno reći, prvi dio, smještaj i prijevoz, gost unaprijed rezervira. Tu nema većih problema. Međutim, u onom drugom dijelu, kada gost dođe, on je nespreman na veće cijene, dodao je Boris Žgomba, predsjednik Udruženja putničkih agencija HGK.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....