StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetjoso smolić

Predsjednik šibenskih obrtnika apelira: ‘Ne govorim da smanjujemo cijene, ali nemojmo ih dizati ako baš ne moramo‘

Piše Šibenski.hr
8. veljače 2025. - 15:07

Gubimo prednost pred mediteranskim zemljama jer nam cijene u turizmu rastu brže nego kod konkurenata, a nova sezona je pred vratima. Jesu li ugostitelji, iznajmljivači i ostali djelatnici u turizmu svjesni da je upaljen crveni alarm - odgovorili su gosti emisije "Studio 4".

- Ne možemo očekivati kada gost dođe, da troši ne znam koliko. Svatko ima svoj proračun, Nijemac ima 1300 eura proračun za svoj godišnji odmor. Tko se uklopi u to, on tamo ide. To je činjenica. Na nama je da se izborimo da on dođe taj novac potrošiti kod nas. Svi mi radimo da bismo imali profit, ali ove godine i možda sljedeće morat ćemo raditi s manje profita da bismo ostali konkurentni na tržištu i da bismo osigurali budućnost na tržištu. Ne govorim da smanjujemo cijene, ali nemojmo ih dizati ako baš ne moramo, rekao je Joso Smolić, predsjednik Udruženja obrtnika Šibenik, piše HRT

image

Boris Žgomba

Goran Šebelić/Cropix

- Činjenica je da percepcija ovoga o čemu mi govorimo - visokih cijena - postoji i šteta je već napravljena. Napravljena je prošle godine s povratom gostiju, koji su se vratili nezadovoljni. Na percepciju cijena utječu i cijene u izvanpansionskom segmentu - ugostiteljstvu, maloprodaji. Kod nas je koncepcija ili dio onoga gdje su gosti okrenuti na izvanpansionski segment oko 80 posto. Tu možemo jako jasno reći, prvi dio, smještaj i prijevoz, gost unaprijed rezervira. Tu nema većih problema. Međutim, u onom drugom dijelu, kada gost dođe, on je nespreman na veće cijene, dodao je Boris Žgomba, predsjednik Udruženja putničkih agencija HGK.

19. ožujak 2025 17:12