StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetNova naknada

Korisnicima fiksnih usluga A1 poskupljuju računi: Evo koliko ćete od rujna morati izdvojiti iza vašeg kućnog budžeta

Piše Dora Koretić/novac.hr
1. kolovoza 2019. - 21:47

Na kućne adrese korisnika A1 fiksnih usluga ovih su dana počele stizati obavijesti koje su malo koga razveselile.

U njima, naime, potrošače obavještavaju kako će im od 1. rujna računi za sve fiksne usluge - dakle telefone, televiziju i internet - biti skuplji za 20 kuna, koliko će iznositi nova mjesečna naknada, s uključenim porezom na dodanu vrijednost.

- Kako bismo pratili trendove i omogućili vam najkvalitetniju uslugu na tržištu i u budućnosti, od 1. rujna ove godine svi će naši postojeći i novi korisnici fiksnih paketa na računu imati iskazanu stavku Pristup uslugama fiksne mreže u iznosu od 20 kuna s PDV-om. Ta će stavka biti obračunata na računu za fiksne usluge za rujan 2019. godine koji ćete primiti u listopadu - stoji u jednom takvom dopisu koji je zaprimio korisnik.

Visoka ulaganja

Kako su za Jutarnji list pojasnili iz A1, na uvođenje nove naknade za korisnike fiksnih usluga u iznosu od 20 kuna tvrtka se, kažu, odlučila kako bi postojećim korisnicima i dalje mogla pružati visoku razinu kvalitete usluge, a što, objašnjavaju, zahtijeva visoka ulaganja, uz istodobno povećanje troškova.

- Da bismo mogli ispuniti naše ciljeve, ostati na visokoj razini kvalitete usluge, nadograđivati je te da bismo i dalje mogli imati najzadovoljnije korisnike, moramo održivo i pozitivno poslovati. Korisnike ćemo pravodobno, jasno i transparentno informirati o novoj naknadi te u skladu sa zakonom podsjetiti da imaju pravo na raskid ugovora u roku od mjesec dana ako im novi uvjeti nisu prihvatljivi - poručili su iz A1 s napomenom da će posljednje obavijesti o uvođenju nove naknade biti poslane tijekom današnjeg dana, a korisnici će pravo na raskid ugovora bez plaćanja penala imati u periodu između 2. i 31. kolovoza.

Skupa oprema

Iz A1 pritom poručuju da je industrija već neko vrijeme suočena s povećanim ulaznim troškovima i to zbog činjenice da su se s povećanim troškovima prethodno susrele brojne industrije s kojima surađuju.

- Kod nas se konkretno ti troškovi najvećim djelom odnose na ulaganje u najnoviju, ujedno i skuplju telekomunikacijsku opremu i nove tehnologije koje omogućuju dovođenje super brzog interneta. Smatramo da je ulaganje u 5G mrežu od strateške važnosti za Hrvatsku, za gospodarstvo, tvrtke i građane, no to ujedno pretpostavlja i ulaganje u skuplju tehnologiju - tvrde u ovom telekomu iz kojeg poručuju da najveći dio od 500 milijuna eura ulaganja planiraju dati za razvoj 5G infrastrukture, povećanje kapaciteta i sigurnosti mobilne mreže, kao i proširenju fiksne mreže.

Na koliki će se broj korisnika ovo povećanje odnositi iz A1 nisu otkrili, no prema posljednjim javno dostupnim podacima za 2017. godinu, tvrtka je tada imala 297.700 korisnika fiksnih i TV usluga pa bi, ako brojke ostanu na ovoj razini, naknada od 20 kuna mjesečno A1 na godišnjoj razini mogla donijeti dodatnih šest milijuna kuna.

Poskupljenje će se pritom odnositi na sve fiksne usluge A1, ali i Bneta.

Kako raskinuti ugovor?

Budući da je za očekivati da će određeni dio korisnika odabrati novog pružatelja fiksnih usluga, tada korisnik neće osobno raskidati ugovor, nego će odabrati novog pružatelja usluge koji će raskid ugovora s A1 zatražiti u njegovo ime.

Naravno, bitno je da to novi operater napravi u periodu do 31. kolovoza. U slučaju u kojem se korisnici odlučuju sami raskinuti ugovor to mogu napraviti putem interneta, pošte, telefaksa ili osobno u nekoj od A1 poslovnica. Korisnik koji podnosi zahtjev u pravilu ga treba potpisati i dostaviti svoje identifikacijske podatke. Ako se raskid obavlja elektroničkim putem, potpisani zahtjev je potrebno poslati na adresu zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, zajedno s preslikom osobne iskaznice, imenom i prezimenom korisnika te šifrom korisnika.

26. travanj 2024 04:22