StoryEditor
Zanimljivostiveliki odaziv

Tommyjeva kampanja ‘385‘: kupci svakodnevno dokazuju da vole hrvatsko, podršku dali i HNK Hajduk, KK Split, Viteško alkarsko društvo...

Piše Promo
11. studenog 2020. - 09:39
Ilustracija Tommy

Od početka kampanje i nagradne igre Tommyja pod nazivom "385", odaziv kupaca je iznimno visok i iznad svih očekivanja. Ta činjenica pokazuje da smo uspjeli potaknuti potrošače da jačaju svijest o potrebi kupovine proizvoda hrvatskih proizvođača. Tommy je zahvalan svim svojim kupcima koji su se odazvali na sudjelovanje u ovoj kampanji, jer se i na taj način pokazuje sklonost prema hrvatskim proizvodima. Kupovinom takvih proizvoda jačaju se spone između domaćih kupaca i proizvođača, a to je ujedno i jamstvo boljih razvojnih perspektiva cijeloga gospodarstva. Uz vjerne kupce hvalevrijednu kampanju podržali su i sportski klubovi: HNK Hajduk, OK Kaštela,  VK Jug, KK Split te KK Zadar. Pored klubova, potporu projektu dalo je i Viteško alkarsko društvo.

Poruka "Tommy zna da voliš hrvatsko" je inspiracija koju treba imati na umu pri odgovornoj kupovini, a na taj način šaljemo poruku domaćim proizvođačima da su oni naš prvi izbor i da ih na ovaj način podržavamo.

Kao jedan od lidera hrvatske maloprodaje, Tommy kontinuirano zagovara potrebu poticanja hrvatske proizvodnje i proizvođača, a kao rezultat takve orijentacije je Tommyjev ukupni asortiman u kojem dominiraju domaći proizvodi, a u pojedinim kategorijama njihova je zastupljenost potpuna. Suradnjom s brojnim domaćim dobavljačima, a posebno s nizom malih i srednjih lokalnih proizvođača, aktivno potičemo njihov razvoj, što je posebno značajno u segmentu proizvodnje poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, kako bi se stimulirala proizvodnja i povećao stupanj proizvodne samodostatnosti.

Pozivamo sve potrošače koji se do sada nisu uključili u ovaj projekt da se aktiviraju, te da kupujući u Tommyju biraju proizvode hrvatskih proizvođača, čiji kodovi počinju s brojevima 385.

"Želimo osvijestiti sponu između kupca i podrijetla proizvođača!" poručuje Tommy, stoga proučite proizvod prilikom kupnje. Obratite pažnju na barkod, zato što se on kod svakog proizvoda sastoji od grupe brojeva koji sadrže podatke o zemlji podrijetla robe i proizvođaču. "385" u nazivu kampanje simbolizira kod koji tvrtke koje su registrirane u Hrvatskoj – registriraju na domaćem tržištu. Hrvatska privreda treba hrvatske kupce kao garanciju za dobru poslovnu budućnost, ističe Tommy. Stoga obratite pažnju i potražite Dukat, Vindiju, Zagrebačku pivovaru, Podravku, Cedevitu, Gavrilović, Franck, jer su to samo neke od tvrtki koje imaju registrirane proizvode na hrvatskom tržištu i koje ovom kampanjom možete podržati.

"Tommy zna da voliš Hrvatsku" i "Tommy zna da voliš hrvatsko" inspiracija je koju treba imati na umu pri odgovornoj i solidarnoj kupnji te kojom domaćim proizvođačima možemo poručiti da su oni naš prvi izbor i da u teškim godinama kao što je ova svesrdno želimo stati uz njih i podržati hrvatsku proizvodnju.

Prošlo je dvadesetak godina otkad je Hrvatska gospodarska komora plasirala vizualni identitet kvalitete hrvatskih proizvoda pod oznakama "Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno hrvatsko", a popularizacija tih oznaka u više od 20 godina njihova postojanja nikad nije bila važnija. Stoga je HGK idealan Tommyjev partner u promicanju vrijednosti predznaka (ili u ovom slučaju predbroja) – proizvedeno u Hrvatskoj. U sklopu kampanje "385", 5. listopada započela je nagradna igra "Godišnja spiza u Tommyju", koja ima za cilj olakšati teret kućnih budžeta ukupno 465 kupaca u ovoj izazovnoj godini.

Nagrade za dobitnike su:

8 x GLAVNA NAGRADA "GODIŠNJA SPIZA U TOMMYJU" u vrijednosti 38.500 kn x 8 dobitnika

Svaki tjedan po 1 glavna nagrada – "Godišnja spiza u Tommyju"

8 x DNEVNA NAGRADA "DNEVNA SPIZA U TOMMYJU" u vrijednosti 385 kn x 448 dobitnika

Svaki dan po 8 dnevnih nagrada – "Dnevna spiza u Tommyju"

Preliminarni uvjet sudjelovanja je minimalni iznos računa od 38,5 kn prilikom naplate na blagajni.

Kodovi se osvajaju po dva kriterija:

Prvi kriterij je iznos na računu: svi proizvodi na računu moraju sadržavati kod 385 ili (20/21).

1. Iznos na računu se dijeli s 38,5 kn, a količnik daje broj kodova (1, 2, 3, 4 itd.).

2. Maksimalni broj kodova po ovom kriteriju je 10, što znači da račun iznosi minimalno 385 kn i više.

3. Ako na računu nisu svi proizvodi s kodom 385 (ili 20/21), ne dodjeljuju se kodovi po ovom kriteriju.

Drugi kriterij je oznaka HGK na proizvodu ("Hrvatska kvaliteta" ili "Izvorno hrvatsko").

1. Ako je ovaj proizvod na računu, donosi 1 nagradni kod (bez obzira na količinu).

2. Kodovi po ovom kriteriju se na kraju zbrajaju s kodovima ostvarenim po prvom kriteriju iznosa računa.

Ukupni fond nagrada je 480.480 kuna, a Tommy i ovom kampanjom poručuje – u najtežim trenucima smo najjači kad smo zajedno!

Izdvojeno

23. studeni 2020 19:33