StoryEditor
ZanimljivostiJasno se vide

Novi propust omiljene online trgovine; Jedna fotografija uskomešala korisnike: 'Ovako varate kupce!'

Piše J. V.
26. travnja 2019. - 13:02

Nakon što su brojni mediji prenijeli da su novi uvjeti poslovanja razbjesnili korisnike Asosa diljem svijeta, jedna od omiljenih online trgovina ponovno je napravila propust.

A ovaj je tek razljutio kupce. Budući da britanski online "gigant", kako neki nazivaju trgovinu koja okuplja mnogobrojne brendove, nudi i opciju u kojoj vam preporučuju veličinu, kao i onu da saznate koju veličinu model na fotografiji nosi, mnogi se prilikom naručivanja nude upravo tom pomoću.

No u svjetlu posljednjeg skandala, nije ni čudo što se brojni žale na vjerodostojnost fotografije, a i da komad koji je stigao "veze nema" s onim na fotografiji priloženoj na stranici.

Jedna je korisnica Twittera, naime, objavila fotografiju na kojoj se jasno vidi da je haljina na modelu sa svih strana "uhvaćena" štipaljkama za odjeću, kako bi joj bolje pristajala.

"Bojim se da ste zaboravili fotošopirati štipalice", napisala je uz objavu.

Je li to uobičajena praksa trgovine? Ukoliko je, to je način prevare, složili su se brojni korisnici. Jer ako oblik i veličina nisu vjerodostojni, prodaja bi mogla samo još više padati, zaključak je.

U međuvremenu se Asos ispričao, ali i - fotošopirao štipalice. 

Izdvojeno

29. studeni 2020 20:51