StoryEditorOCM
LifestyleKuponi s popustom, akcija "Šibenskog lista" i Centra Dalmare

Nakon trgovcima uspješnog ljeta, domaći kupci dolaze na svoje s dodatnim popustima

Piše Šibenski.hr
29. kolovoza 2017. - 16:54

Želite proslaviti pobjede svojih omiljenih nogometnih klubova u posteljini s njihovim bojama i znakom?
Ako da, pohitajte u "Posteljina hr." u sastavu "Dalmare" centra, jednu od 18 trgovina koje sudjeluju u marketinškoj akciji "Šibenskog lista" i Centra Dalmare. Perforirani kuponi s popustom na poklon čitateljima priloženi su u posljednjem broju našeg tjednika, priloga "Slobodne Dalmacije" četvrtkom i vrijede do 31. kolovoza.

"Posteljina hr." odlučila se za 30 posto popusta na artikle koji već nisu sniženi, a osim posteljine s oznakama NK "Hajduka", "Dinama", "Rijeke" i hrvatske "repke", u ovoj prigodi sniženom asortimanu pripada "štepani" program: jastuci i popluni. Prodavačica Ana Bašelović odgovorila je na sva pitanja, osim jednog. A to je kako se u lancunima s bojama omiljenog kluba tuguje kada favoriti izgube utakmicu? Ne navija ni za koga - i ne, u asortimanu ne postoji crna, žalobna inačica posteljine za nogometne fanove!

U trgovini "Time&Bags" na katu, artikala u crnoj boji ima i traže se, poput lijepog, muškog "swatch" sata, jednog iz širokog i šarolikog asortimana ljetne kolekcije za koju trgovkinja Nikolina Bratić kaže da se pokazala pravim hitom ove sezone. Popularna švicarska marka satova predstavljena je u modelima doslovce za sve naraštaje. Dodatnih 15 posto popusta u "Time&Bags" odnosi se upravo na taj, već sniženi "swatchev" asortiman.

-Sezona nam je bila uistinu dobra, stranci kupuju i druge, skuplje marke satova a sada je s ovim kuponima i dodatnim popustima prilika za domaće kupce, kaže Nikolina Bratić. Poput kolegice iz trgovine posteljinom, hvali kuponske akcije "Šibenskog" i Centra "Dalmare"; ističe da su se pokazale dobrim poslovno-marketinškim potezom.
Tako misle i Senija Živković, Ivana Vranjeka također, prodavačice u "Di Capriu". Upravo su užurbano sređivale police, zabrinute da ne fotografiramo dijelove trgovine koje još nisu aranžirale i posložile kako su zamislile.

Kod "Di Capria", poznato je, odlazi se po finije, kvalitetnije komade odjeće i obuće za dame i gospodu, te je sada prigoda obnoviti garderobu uz dobre popuste. U ovoj akciji "Di Caprio" odobrava dodatnih 10 posto popusta na postojeći skonto od 30-50 posto.
Slično i "Ghetaldus", ističe Natalija Perica, šefica ove optičke radnje i prodavaonice. Njihov popust odobren s kuponom "Šibenskog lista" je dodatnih 10 posto na već 20-30 posto sniženi asortiman sunčanih naočala.

"Hervis" stalno provodi prodajne akcije, tako da se i Zoran Tramošljika, šef trgovine, simpatični Zagrepčanin kojeg je Šibenik osvojio, trebao konzultirati s nadređenima u vezi s ovom "ŠL-a" i "Dalmarea". "Hervis" dakle, donosiocu kupona odobrava 15 posto popusta na jedan odabrani proizvod, a popusti se ne zbrajaju i ne vrijede za prve i VIP cijene.

Kod "Shoe-be-doa", govore Anamarija Milutin i Antonija Knežević, skonto je deset posto na cijelu novu kolekciju za sve uzraste.
Čak 50 posto popusta odobrava ZOO CITY, međutim na sasvim uzak dio asortimana, objašnjava šefica Jelena Pamučar. Riječ je o povoljnosti za kupnju svih VBB kobasice za pse, no tko može platiti oduševljenje vašeg ljubimca kada ga počastite takvom "kulenovom sekom"? Jest mali pametan, nema sumnje, ali ipak ne toliko da zna kako je kobasa kupljena na popustu. Osim ako mu ne prišapne razgovorljivi, zeleni papagaj amazonac!
 

25. travanj 2024 00:55