
Meri Goldašić proslavila se sudjelovanjem u "Masterchefu" prije godinu i pol dana nakon čega se posvetila na društvenim mrežama. Na Tik Toku broji preko 200.000 pratitelja, a na Instagramu 130.000.
- Kad sam počinjala sa snimanjem sadržaja za društvene mreže, sjećam se negdje na početku kad sam imala oko 30.000 pratitelja prije ulaska u Masterchef, pitala sam jednog poznanika koji je u tom poslu malo duže što misli o tom što objavljujem i kako mu se to sve čini, na što je on meni rekao ‘nećeš ti daleko s takvim sadržajem punim psovki‘, kao kako pričam u ime svih ostavljenih žena, rekao je ‘nećeš daleko jer to ti brendovi i sponzori ne vole. Moraš se početi prodavati i snimati sadržaj koji je više oko šminke, frizure, outfita, kako bi se brendovi imali za što uhvatiti‘.
Ostatak teksta pročitajte OVDJE.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....