TRGOVINA

Studenac Market: IZAZOVNA GODINA PUNA OSTVARENIH PRILIKA

Piše PSD.
Foto Tom Dubravec/Cropix
18. prosinca 2020. - 08:00

Pandemija koronavirusa intenzivno je utjecala na stvaranje izazovnog gospodarskog okruženja, a u "Studencu" su ostali usmjereni na održivost poslovanja i siguran rast. Zahvaljujući dinamičnoj 2019. godini, obilježenoj uspješnim akvizicijama, i u 2020. "Studenac" je krenuo ambiciozno i predano. Novi izazovi koji su se pojavili pobudili su dodatnu poslovnu fleksibilnost i donijeli priželjkivane rezultate.


– Zadnji kvartal 2020. donio nam je završnu integraciju "Sonik" trgovina u poslovanje "Studenca", a uz novoutemeljeni odjel za otvorenja i preuređenja do kraja godine također ćemo imati i ukupno 40 svojih novootvorenih prodavaonica. Ponosni smo na takav rast, ostvaren unatoč svim izazovima, i nastavljamo u istom smjeru. Također, na jadranskoj obali aktivno tražimo tržišne prilike kako bismo dodatno ojačali svoj liderski položaj, ali razmatramo i kontinentalni dio Hrvatske, koji donosi dodatni potencijal za razvoj – objasnio je Michal Wojciech Senczuk, predsjednik Uprave "Studenca".

Male trgovine i veliko povjerenje

Izvanredne okolnosti pokazale su važnu ulogu lokalnih trgovina kao što su to trgovine "Studenca", posebice zbog lokacijske blizine, uštede vremena, odlične ponude, sigurnosti poznatog okruženja te iznimno važnog povjerenja koje kupci izgrađuju s prodavačima.
– Kontinuirano osluškujemo potrebe svojih kupaca, kako u uobičajenim tako i u izvanrednim uvjetima, i nastojimo na njih uspješno odgovoriti. Tako smo, uz osnaženu ponudu koja uključuje i ponudu to go, tijekom protekle godine pokrenuli i nadogradili mnogobrojne projekte, a neki od njih, kao što su COOL kartica za ostvarenje ušteda i pogodnosti te posebno "Kupi i pokupi" i mogućnosti plaćanja režija i slanja paketa, našim kupcima znatno su olakšali život u ovim vremenima i pokazali koliko mnogo može dati lokalna trgovina – istaknuo je Senczuk.

Timska sinergija

Važnu ulogu u poslovanju "Studenca" imaju i zaposlenici. Oni su, naime, među najvrednijim ambasadorima "Studenca", a kompanija ulaže u poboljšanje uvjeta rada te u posebne pogodnosti namijenjene upravo njima. Među istaknutim pogodnostima za zaposlenike tako su poklon-paketi za rođenje djeteta i oni za prvašiće. Još su jedan novitet i nedavno objavljene prve "Studenac" vijesti, u kojima zaposlenici mogu pročitati niz korisnih informacija, ali i upoznati jedni druge kroz zanimljive osobne priče, što doprinosi stvaranju prave timske sinergije.

Novi projekt društvene odgovornosti

"Studenac" je ostvario uspjeh i pokretanjem novog projekta iz područja društveno odgovornog poslovanja. „Korak bliže prirodi“ osmišljen je kako bi kompanija pridonijela očuvanju prirode, a izbor "Studenca" u ovom je slučaju upravo briga o moru i priobalju jer njima pripadaju lokacijski i duhom. U listopadu je tako u sklopu projekta, u partnerstvu s roniocima iz Udruge podvodnih aktivnosti Rostrum, "Studenac" proveo prvu akciju čišćenja podmorja duž splitske plaže Žnjan.
– Očuvanje prirode dio je naše kompanijske dugoročne društveno odgovorne strategije i važan dio poslovne kulture. Svjesni smo svoje mogućnosti pozitivnog djelovanja na društvo, tako da ćemo i u sljedećim aktivnostima nastaviti biti korak bliže prirodi – zaključio je Senczuk.

image
Michal Wojciech Senczuk, predsjednik uprave
Tom Dubravec/Cropix
Širenje poslovanja

Nastao kao omiški obiteljski obrt prije gotovo pet desetljeća, "Studenac" je od 2018. godine u vlasništvu investicijskog fonda "Enterprise Investors". Preuzevši Istarske supermarkete i zadarski "Sonik" u 2019. godini, "Studenac" svoje poslovanje širi diljem jadranske obale te je danas, zahvaljujući kontinuiranom rastu i razvoju, glavni maloprodajni lanac na jadranskoj obali i jedan od vodećih u Hrvatskoj, s 554 trgovine i više od tri tisuće zaposlenih.

19. travanj 2024 05:18