StoryEditor
Auto motoHYUNDAI i20 N

Sportska inačica dobila je dodatak N line uz ponudu jednog atmosferskog i jednog turbobenzinskog motora s dvije snage

9. listopada 2020. - 06:41
Hyundai

Nakon predstavljanja potpuno novog Hyundaija i20 početkom ove godine, korejski proizvođač ide korak dalje najavom potpuno nove sportske inačice ovog modela – i20 N. Najnoviji član Hyundaijeve obitelji odlikuje se elementima vanjskog i unutarnjeg dizajna nadahnutim njihovim N modelima visokih performansi za još dinamičnije iskustvo.

Estetika vanjskog dizajna novog i20 N Line temelji se na Hyundaijevu dizajnerskom identitetu, dok istovremeno nudi profinjene dizajnerske znakove orijentirane na performanse. Prednji odbojnik posebno je naglašen sivom linijom za još sportskiji osjećaj. Sadrži stilsku crnu kaskadnu rešetku opremljenu logom N Line.

Uzorak rešetke oslanja se na stil zastave s crno-bijelim kvadratićima koja označava kraj utrke, dodatno ističući izgled novog modela i20 N Line nadahnut trkaćom stazom. Kako bi naglasili sportski stil automobila, oprema N Line sadrži sportske sive elemente i glatki stražnji odbojnik, koji se kombiniraju kako bi poboljšali optičke i aerodinamičke performanse.

Svjetlo za maglu u obliku trokuta i kromirani dvostruki ispušni sustav prigušivača zvuka ističu dinamični izgled potpuno novog i20 N Line i izdvajaju ga od osnovnog modela i20. U unutrašnjosti novog modela i20 N Line su sportska sjedala marke N, koja imaju N logotip i ekskluzivne crvene šavove, kao i namjenski N upravljač. Ostala poboljšanja izvedbe N Line uključuju metalne pedale i kožnu N ručicu za prebacivanje stupnjeva prijenosa s crvenim umetcima.

Novi Hyundaijev sportaš nudi se s dva motora. Uz standardni 4-cilindarski 1,2-litreni atmosferski motor s 84 KS, tu je i 3-cilindarski 1,0-litreni T-GDI turbo motor sa 100 KS, odnosno 120 KS. Potonja 1,0-litrena T-GDI verzija dorađena je u pogledu ovjesa, odziva motora i zvuka ispuha za poboljšano iskustvo vožnje.

Potpuno novi i20 N Line dostupan je s 48-voltnom hibridnom tehnologijom, što rezultira manjom potrošnjom goriva. Ova je tehnologija opcionalna s 1,0-litrenim motorom T-GDi od 100 KS, a standardna je s turbomotorom istog obujma sa 120 KS.

Još jedna nova značajka dostupna u kombinaciji s 48-voltnim hibridnim sustavom je inteligentni ručni mjenjač (iMT), koji utječe na još veću učinkovitost kad je riječ o potrošnji goriva. Kako bi odgovarao tjuniranim voznim performansama, potpuno novi i20 N Line nudi 17-colne aluminijske naplatke s dvobojnom završnom obradom.

Kao i osnovni model, novi i20 N Line nudi najnoviju verziju Hyundaijeve Bluelink tehnologije, uključujući širok raspon usluga Connected Car kao što su Hyundai Live Services, kao i udaljene značajke preko aplikacije za pametni telefon Bluelink. Potpuno novi i20 također je opremljen Hyundai SmartSense sigurnosnim značajkama i u skladu je s najvišim europskim standardima. Novi Hyundai i20 N Line bit će dostupan u cijeloj Europi od proljeća 2021. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

03. prosinac 2020 16:36