StoryEditor
Auto motoMEGANE CONQUEST

Renaultov SUV coupeovskog izgleda dolazi s dva turbobenzinska motora i blagim hibridnim pogonom E-Tech

1. listopada 2020. - 06:27
Renault

Megane Conquest novi je Renaultov SUV s coupeovskom linijom koji će biti predstavljen sredinom iduće godine. Conquest nije novost u Renault programu jer svojedobno je bio u prodaji Scenic Conquest, svojevrsno SUV izdanje popularnog monovolumena. Novi Renaultov SUV odlikuju atletske linije i dinamičan karakter, a upotpunit će kompaktnu liniju automobila gdje su sada Megane, Kadjar i Scenic.

Ova svojevrsna dizajnerska „bomba“, uz povoljniju cijenu svakako ima predispozicije za ostvarenje tržišnog uspjeha. U originalu, na gotovo svim europskim tržištima novi će model dolaziti pod imenom Arkana, dok je za zemlje bivše Jugoslavije pripremljeno ime Megane Conquest. Naime, naziv Arkana sigurno bi privlačio puno negativnih konotacija vezanih s nekim zločinačkim likovima iz prošlosti.

Renault Megane Conquest nastao je na platformi s međuosovinskim razmakom od 2720 milimetra, a dugačak je ukupno 4568 mm. To je 20,9 cm duže od modela Megane, odnosno 11,9 cm više od Kadjara. U odnosu na Kadjara, Megane Conquest je i nešto niži. Kadjar je visok 1613 mm, a Megane Conquest 1571 mm, odnosno 1576 mm uz uzdužne krovne nosače.

Ovisno o pogonskom sklopu na raspolaganju će biti prtljažnik kapaciteta 513 odnosno 438 litara. Veći dolazi uz benzinske motore, dok E-Tech zbog baterija ima nešto manji obujam. Megane Conquest nudi zavidnu razinu prostranosti za coupé model, posebno straga s 211 mm prostora za koljena, a što je prema Renaultovim navodima i najviše u segmentu.

Određene inačice mogu se opremiti staklenim krovnim za još veći dojam prostranosti putničke kabine. Vozač može uživati u povišenom položaju sjedenja radi veće udobnosti i ergonomije. Putnici na stražnjim sjedalima mogu uživati u (uklonjivom) širokom središnjem naslonu za ruke i podesivim otvorima za zrak na stražnjoj ploči središnje konzole.

Na početku prodaje u ponudu će biti i R.S. Line sportska inačica koja djeluje najatraktivnije. Kupci će pored dva 1,3-litrena benzinska motora (TCe 140 i TCe 160) s 12-voltnim blagim hibridnim pogonom, moći odabrati i E-Tech hibrid sa 140 KS. Tehnologija E-Tech hibrida, koji već pokreću Clio, Captur i Mégane, Renaultova je inovacija nastala na temelju iskustva stečenog na električnim vozilima i bolidima Formule 1, a tijekom čijeg je razvoja prijavljeno 150 patenata.

Početni 1,3-litreni TCe 140 benzinski model na raspolaganju ima i 260 Nm maksimalnog okretnog momenta raspoloživog već od 1600 „điri“, a što predstavlja izvrsnu kombinaciju povoljne potrošnje, voznosti i udobnosti vožnje. Obje benzinske inačice dolazit će uparene s EDC automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom.

Megane Conquest opremljen je digitalnom instrumentnom pločom koja sadrži zaslon u boji od 4,2, 7,0 ili 10,2-inčna (ovisno o verzijama) koji nudi personalizirano, intuitivno iskustvo vožnje. Dopunjen središnjim zaslonom od 7 ili 9,3 inča, ima jednu od najvećih površina zaslona u svojoj kategoriji. Središnja konzola nudi veliku količinu prostora za pohranu i sadrži pametni sustav bežičnog punjenja te bočno spremište, uključujući mrežu za odlaganje na suvozačevoj strani.

Također sadrži električnu automatsku parkirnu kočnicu s opcijom Auto-hold, dostupnu od prve razine opreme. Visoke razine opreme opremljeni su velikim vertikalnim 9,3-inčnim dodirnim zaslonom za vrhunski putnički prostor (s vodoravnim 7-inčnim zaslonom na ostalim razinama opreme).

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

24. studeni 2020 02:13