StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetDARIJO ŠARIĆ

Vlasnik splitske turističke agencije: Klijente ne zanima jesmo li cijepljeni, nego rade li restorani, klubovi i kafići

Piše slobodna dalmacija
14. travnja 2021. - 07:57

U svakom slučaju je dobro da se turistički radnici cijepe, ali gostima čak to nije presudno – govori Darijo Šarić, vlasnik agencije "VIP Holiday Booker", sa sjedištem u Splitu, čiji klijenti mahom pristižu s tržišta tzv. trećih zemalja, odnosno izvan Europske unije, piše Slobodna Dalmacija.

– A znate zašto nas naši klijenti ne pitaju jesmo li cijepljeni? – pita Šarić i odmah odgovara:

– Zato što su oni sami cijepljeni ili su preboljeli COVID pa se ne zamaraju time jesu li domaćini cijepljeni. Oni nas ni ne pitaju dezinficiramo li prostore, peremo li ruke, nosimo li maske... Putovat će mladi koji ne pridaju puno važnosti koronavirusu i pandemiji.

Njih zanimaju druge mjere, kao rade li restorani, jesu li otvoreni klubovi i kafići, a još važnije je kakve su procedure prigodom ulaska u zemlju, kakve su prometne, odnosno avionske veze, što će morati učiniti prije povratka u svoje zemlje – pojašnjava naš sugovornik.

Na pitanje kako ćemo poručiti kakve ćemo mjere imati ovo ljeto kad su uvijek "sljedeća dva tjedna ključna", Šarić odgovara da mu je to jasno, ali da ipak mogu postojati neka jamstva za goste.

Po njegovu mišljenju, slogan "Safe Stay in Croatia" je blijed i bolje bi možda bilo da smo gostima, kaže, poručili nešto u stilu: "U Hrvatsku lako, evo kako."

Smatra da bismo hitno morali stupiti u bilateralne pregovore s nekim zemljama, među ostalim i zato da se organiziraju zračni mostovi, na primjer, iz Londona prema Dubrovniku i Splitu.

– Ajmo vidjeti kako se mogu pojačati linije! Hrvatska je trebala gostima prije povratka osigurati besplatne PCR ili antigenske testove, tako da ne moraju ići u karantenu. To bi bio trošak, ali višestruko bi nam se isplatio. A bila bi i dobra poruka – govori.

Dodaje da su nam gosti poput onih iz Velike Britanije, SAD-a, Kanade ili, pak, Norveške itekako važni s obzirom da su više platežne moći, a i klijentela ove splitske agencije mahom stiže s tih tržišta. Procjenjuje se, napominje Šarić, da 20 posto tih gostiju donese 80 posto ukupnog prometa. A evo, kako vidimo, dobro su i procijepljeni, piše Slobodna Dalmacija.

19. travanj 2024 08:17