StoryEditorOCM
AutomobilizamSUPER ZANIMLJIVA ZAVRŠNICA PRVENSTVA HRVATSKE U AUTOMOBILIZMU NA BRDSKIM STAZAMA

NAKON 'STO GODINA' PROMJENA NA VRHU UKUPNOG PORETKA Župa dubrovačka preskočila Dubrovnik Racing te vodi ispred prvaka uoči zadnje dvije utrke sezone!

2. rujna 2019. - 00:50
Dva trijumfa Auto kluba Župa dubrovačka u nizu, prije 14 dana u Cazinu na šestoj utrci sezone i sad u llirskoj Bistrici, na sedmoj utrci, te eto promjene na vrhu poretka za naslov klupskog prvaka na brdu. Na njemu nije ‘nakon sto godina’ Dubrovnik Racing, već Župa dubrovačka, koja nikad u povijesti nije bila državni prvak.

U Cazinu je Župa dubrovačka osvojila čak 15,5 bodova više od Dubrovnik Racing te došla samo na pola boda zaostatka, a sad na najznačajnijoj automobilističkoj priredbi u Sloveniji, 25. izdanju Nagrade GHD Petrol Ilirska Bistrica, 10,5 bodova više osvojili su Marijo Barović i ekipa koji uoči dvije posljednje utrke sezone imaju točno deset bodova više od aktualnog prvaka i najtrofejnijeg hrvatskog auto kluba.

- Župa dubrovačka vozi odlično, a nama je sreća okrenula leđa na zadnje dvije utrke. Nekoliko odustajanja, zatim u klasama u kojima smo bili najbolji nije bilo dovoljno vozača za puni bodovni učinak... I kad se sve zbroji, izgubili smo prednost. Što više, prednost sad ima Župa dubrovačka. Međutim, ne predajemo se – istaknuo je Maro Franić, iskusni vozač Dubrovnik Racinga.

Prvo se u sedmoj utrci odnosi na odustajanje Maroja Batine, do jučer vodećeg u grupi ‘N’, koji je zbog kvara ostao bez očekivane pobjede, a Dubrovnik Racing bez tih super važnih bodova.

Bodove za poredak klubova skupljaju na svakoj utrci trojica najuspješnijih vozača kluba na utrci. Župa dubrovačka je u Sloveniji ostvarila tri pobjede. Marijo Barović, Mario Jurišić i Denis Nišević su slavili u klasama, dok je Dubrovnik Racing imao dvojicu na najvišoj stepenici pobjedničkog postolja u klasi (Đivo Franić i Niko Pulić). Od ostalih vozača Dubrovnik Racinga Maro Franić i Tamas Tomcsanyi su bili drugi, a Mato Milković četvrti. Za Župu dubrovačku je još nastupila Ana Krešić iz Sustjepana. Bila je treća, dok je Ivan Petrušić odustao, kao i Ivan Jaranović.

- Ani je ovo bila prva brdska utrka. Do jučer je samo nastupala u autoslalomu. Nišević je slavio u E1-17, Jurišić u E1-16, u A6 sam ja bio najbolji, a Ana treća. Jurišić je bio treći u 'generalci', a Nišević četvrti. Što reći na činjenicu da smo u zadnje dvije utrke osvojili 26 bodova više od Dubrovnik Racinga. Njima se smrklo, nama je svanulo. U Cazinu smo prvo mi imali probleme na treninzima, bilo je pitanje tko će i hoće li itko uopće nastupiti na utrci, a onda se sve okrenulo. Zatim, u Cazinu smo dobili neke izravne dvoboje. Tu smo napravili razliku. Pitate me je li 10 bodova velika prednost uoči zadnje dvije utrke budući se očekuje da u Buzetu te u Dubrovniku u svakoj klasi bude dovoljan broj vozača za puni bodovan učinak? Po meni je prednost velika, ali nije nedostižna. Naravno, mi se nadamo kako nećemo imati problema te kako ćemo biti tako dobri kakvi smo bili u Cazinu te sad u Ilirskoj Bistrici - poželio je Barović. Nada se, kao i cijela ekipa Župe dubrovačke, kako će prekinuti dominaciju Dubrovnik Racinga, koji je zadnje četiri sezone osvajao naslov klupskog prvaka na brdu. 

Prezadnja utrka sezone na brdu vozi se u Buzetu za 15 dana, a posljednja u Dubrovniku, 6. listopada. Pogled na ukupni poredak klubova izuzetno lijep kad se gleda s hrvatskog juga. Na prva tri mjesta klubovi iz Dubrovačko-neretvanske županije. Župa dubrovačka i Dubrovnik Racing u borbi za prvaka, a treća je Ragusa Racing, koja je s dvojicom vozača nastupila na sedmoj utrci sezone (Teo Blažević je bio prvi u N1, a Ivan Sentić treći u N2) te zadržala prednost u odnosu na konkurenciji u borbi za najnižu stepenicu pobjedničkog postolja.
18. travanj 2024 08:16